Personální změny u společnosti UTA

Společnost UTA buduje nové interní struktury. Ředitel marketingu Kay Otte přechází do oblasti Key Account Management a novým vedoucím marketingu se stává Stefan Horst. V této funkci bude přímo podřízen šéfovi společnosti Volkeru Huberovi.

Volker Huber a Stfan Horst UTA
Jednatel společnosti UTA Volker Huber (vlevo) a nový marketingový ředitel Stefan Horst

Po téměř 15 letech ve vedení marketingu společnosti UTA dostal Kay Otte novou funkci Key Account Managera, který se bude starat o zájmy strategicky významných klíčových zákazníků a navíc bude odpovědný za poradenství, péči a modernizaci stávající sítě partnerů. "Kay Otte dal v posledních letech společnosti UTA tvář a aktivně podporoval vystupování naší společnosti svými odbornými znalostmi, zkušenostmi a kontakty. Nyní chceme jeho rozsáhlých znalostí a praktických zkušeností využít v naší nově vytvořené oblasti péče o klíčové zákazníky, abychom v ní efektivněji dosahovali našich firemních cílů," říká jednatel společnosti UTA Volker Huber. "Zároveň jsme rádi, že se nám v osobě Stefana Horsta podařilo získat mnohostranného marketingového a komunikačního experta, který bude napříště odpovědný za obraz společnosti UTA navenek."  
Stefan Horst nastoupil po studiu práv v Kolíně nad Rýnem v roce 2001 jako asistent představenstva ve společnosti Schufa Holding AG, kde byl již v roce 2003 jmenován tiskovým mluvčím a vedoucím oddělení práce s tiskem a veřejností. Po pěti letech přešel do frankfurtské advokátní společnosti Beiten Burkhardt, kde až do konce roku 2009 aktivně působil v oblasti budování a rozvoje oddělení marketingu a práce s tiskem a veřejností a byl zodpovědný za profesionální působení na trhu v Evropě, Rusku a Číně. Před nástupem do společnosti UTA pracoval Horst pět let ve vedení bonnské realitní kanceláře Dahler & Company se zaměřením na komunikaci, marketing a prodej. "V osobě Stefana Horsta máme na palubě zkušeného profesionála v oblasti PR a marketingu," říká Volker Huber o nově příchozím. "Jeho dlouholeté zkušenosti doma i v zahraničí nám pomohou dále rozhýbat naše obchodní aktivity v Evropě."  

Autor: TZ, Zdroj: UTA

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/01 Téma číslaDistribuce pohonných hmot
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek