13. 3. 2019
Společnost MOL Česká republika spustila od 4.
března novou kampaň na podporu svého občerstvovacího konceptu Fresh
Corner. Tváří kampaně a ambasadorem značky zůstává i letos zpěvačka
a herečka Marta Jandová. Kampaň vytvořená maďarskou kreativní
agenturou Greenroom se zaměřuje na propagaci baristické kávy,
kterou MOL zákazníkům nabízí již na více než 90 místech v Česku.
Letošní vizuály kampaně vznikly ve spolupráci s kreativní agenturou
Mark BBDO.
Kampaň se objeví v televizi, online kanálech, v
rádiu a na outdoorových nosičích. MOL podpoří publicitu Fresh
Corner i printovými advertoriály. Aktivity v rámci kampaně poběží
do konce dubna.
Obdobná kampaň propagující Fresh Corner probíhá
v Maďarsku, na Slovensku, v Rumunsku a v Česku, přičemž každá
země ve svých spotech využívá lokální influencery. "Spolupráce
sMartou Jandovou, jež se stala ambasadorkou Fresh Corneru pro Česko
v loňském roce, pokračuje i letos. Ke spolupráci jsme ji oslovili
pro její čas profesně strávený na cestách po turné. Na čerpacích
stanicích je proto jako doma a stejně jako my klade důraz na
kvalitu a chuť kávy,"uvádí Tomáš Lux, retail manager MOL Česká
republika.
Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na
svých stanicích již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh
Corner na více než 160 místech z celkového počtu 305 stanic. V
srpnu 2018 MOL otevřel první Fresh Corner mimo čerpací stanice ve
formě kiosku v pražském obchodním centru Arkády Pankrác. Na přelomu
roku byl poté na dvou stanicích MOL zaveden koncept Fresh Corner
Drive-in. Nabídka Fresh Corneru je založena na chutné kávě
připravené z výběrových kávových zrn, sendvičů, hot dogů, panini,
sladkého i slaného pečiva a širokém sortimentu teplých jídel.
Autor: TZ, Zdroj: MOL Česká repulibka s.r.o.