Kávové kelímky pro OMV od studentů vídeňské AVU

Při navrhování nových kávových kelímků pro značku Viva se společnost OMV obrátila na vídeňskou Akademii výtvarných umění "die Graphische". Na výzvu reagovalo šedesát studentů, kteří předložili své návrhy nového kelímku. Anketou mezi zaměstnanci a zákazníky OMV na čerpacích stanicích byly vybrány dva nejoblíbenější a ty nyní budou používány pro kávu a čaj v prodejnách Viva v devíti zemích.

OMV kelimky

Vzhledem k tomu, že v OMV se věnují podpoře mladých lidí, byla iniciována spolupráce se dvěma ročníky katedry výtvarného designu na vídeňské Akademii výtvarných umění s cílem navrhnout nový design pro papírové kelímky Viva. Celkem bylo podáno šedesát návrhů, z nichž zaměstnanci OMV vybrali pět finalistů a ty předložili zákazníkům OMV na čerpacích stanicích. Jasně největší ohlas získaly návrhy studentek Johanny Manscheinové a Ulrike Rossruckerové a proto se právě s nimi budou zákazníci setkávat ve všech čerpacích stanicích s občerstvením Viva - od Německa a Rakouska přes Českou republiku, Slovensko, Slovinsko, Maďarsko až po Srbsko, Bulharsko a Rumunsko. Jen tak mimochodem, každý den je na čerpacích stanicích OMV s pulty Viva vydáno na 40 000 takových kelímků.
Lucie Mašínová, marketingová manažerka OMV ČR, je tvůrčí kvalitou předložených návrhů nadšená: "Zdá se, že vybrat nejlepší z tolika skvělých a nápaditých návrhů bylo obtížné nejen pro nás, ale i pro naše zákazníky. I proto jsme se rozhodli vybrat nikoli jen jeden, ale hned dva návrhy, které získaly nejvíc hlasů." Giovanni Corsaro, pedagog z vídeňské Akademie výtvarných umění, vysvětluje: "Vždy jsme rádi, když nás nějaká firma osloví s konkrétním úkolem, protože pro naše studenty to znamená zkušenost s praxí. Pro dvě studentky, jejichž návrhy byly nakonec vybrány, je to obrovský úspěch, na němž budou moci dále stavět ve své budoucí profesní kariéře."

Autor: jk, Zdroj: OMV

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/01 Téma číslaDistribuce pohonných hmot
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek