Michal Janda novým šéfem marketingu OMV

Od začátku února nastoupil do funkce šéfa marketingu OMV Česká republika Michal Janda. Ve své funkci bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti OMV v České republice.

Janda Michal OMV

Do společnosti OMV Česká republika nastoupil Michal Janda v roce 2012, a to nejprve na pozici marketingového specialisty, později online manažera. V těchto funkcích se podílel na přípravě kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v České republice. V roce 2014 přestoupil v rámci společnosti OMV na Slovensko a stal se šéfem marketingu (Marketing Manager) OMV pro Slovenskou republiku. Získal zde kromě mezinárodní zkušenosti také značné znalosti slovenského trhu. S účinností od února se již opět plně věnuje aktivitám v České republice. Ve funkci šéfa marketingu střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.       
Michal Janda zahájil svou profesní kariéru v marketingovém týmu společnosti Linde Material Handling, na obdobné pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ.  Michal Janda rád sportuje, ve svém volném čase se nejraději věnuje golfu a lyžování.

Autor: TZ, Zdroj: OMV

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/01 Téma číslaDistribuce pohonných hmot
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek