Mol získal za svou komunikační kampaň ocenění Stevie

Skupina Mol vyhrála na 11. ročníku celosvětově uznávané soutěži International Business Awards (IBA) bronzovou cenu Stevie za svou kampaň na podporu mezinárodního programu UPPP, která probíhala v celkem deseti zemích a jejím cílem bylo oslovit nejtalentovanější studenty a absolventy pro divizi průzkumu a těžby Skupiny MOL.

Cena Stevia Awards

Absolventský program UPPP pro studenty technických oborů nabízí tím nejtalentovanějším možnost připojit se k Upstream divizi a zahájit tak kariéru v prestižní mezinárodní společnosti. V roce 2014 se studenti mohli přihlásit do programu prostřednictvím dvoukolové soutěže. PR kampaň k programu vytvořila německá komunikační agentura F & H Porter Novelli, aby zvýšila povědomí u cílové skupiny v celkem deseti zemích pod heslem "Přidej se, pokud si troufáš!" Použitím PR nástrojů jako jsou rychlé HR pohovory, webináře a účast médií na finále soutěže oslovila téměř 3000 studentů z 27 vybraných univerzit v 14 zemích včetně České republiky.
V absolventských programu UPPP pro studenty technických oborů mohou ti nejlepší zahájit kariéru, získat podnikatelské dovednosti a rozvinout své technické dovednosti. Program zahrnuje stáž v centrále a v několika mezinárodních divizích společnosti. "Velmi nás těší, že tak prestižní mezinárodní organizace ocenila náš závazek zvýšit povědomí o našich náborových a kariérních programech. Jsem velmi rád, že jsme vyhráli PR cenu v Německu, které se vyznačuje jedním z nejvíce konkurenceschopných mediálních prostředí na světě, "říká Dominic Köfner, viceprezident pro podnikovou komunikaci Mol.


O ocenění Stevie
Cena Stevie je udělována v šesti programech: The International Business Awards, The American Business Awards, The Asia-Pacific Stevie Awards, The Stevie Awards for Women in Business, The Stevie Awards for Sales & Customer Service a German Stevie Award. Ocenění vyjadřuje celosvětové uznání za vynikající výkony organizacím všech typů a velikostí.

Autor: TZ, Zdroj: Mol

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/01 Téma číslaDistribuce pohonných hmot
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek