29. 11. 2022
Nová kampaň společnosti Shell se nese v duchu retra.
Od pondělí 28. listopadu je pro zákazníky připravena série šesti
jedinečných keramických hrnků s dobovými logy společnosti. Kampaň,
která odkazuje na bohatou historii společnosti, přichází přesně 30
let po otevření první čerpací stanice Shell na česko-slovenském
trhu.
Od pondělí 28. listopadu 2022 mohou zákazníci čerpacích stanic
Shell za natankování pohonných hmot získat retro keramické hrnky.
Série šesti hrnků s dobovými logy společnosti a jejími divizemi,
jako jsou Shell Motor Oil nebo AeroShell, odkazuje na bohatou
historii společnosti."Ve společnosti Shell neustále inovujeme naše
služby. V této kampani se naopak ohlížíme za naší úspěšnou
minulostí a připomínáme si cestu, kterou jsme v průběhu let
urazili,"vysvětluje důvody vzniku retro kampaně Jana Voštinárová,
Head of Corporate Relations ve společnosti Czech Republic &
Slovakia.
Na designu hrnků spolupracoval známý český ilustrátor Jan Henke.
Kampaň obsahuje také vizuály zasazené do dobových kulis, které
zobrazují motoristickou módu a životní styl minulého století a
nesou prvky Shell Heritage.
"Je pro nás důležité, aby naše spotřebitelské kampaně vždy
nabízely našim zákazníkům hodnotu. Jsme rádi, že si v nové kampani
můžeme zavzpomínat s našimi zákazníky a že si ze stanic odnesou
designový kousek do svých domovů nebo do práce,"komentuje kampaň
Klára Suchá, která je ve společnosti Shell Czech Republic
marketingovou manažerkou pro oblast paliv.
Zákazníci mohou získat hrnek za natankování nejméně 30 litrů
paliva Shell V-Power s doplatkem 59 Kč, za natankování nejméně 30
litrů paliva Shell FuelSave s doplatkem 119 Kč nebo za nákup dvou
čtyřlitrových vod do ostřikovačů Smart s doplatkem 119 Kč. Bílé a
červené hrnky jsou k dispozici všem zákazníkům a členové
věrnostního programu Shell ClubSmart si mohou vybrat také speciální
žluté hrnky. Kampaň potrvá do 29. ledna 2023 nebo do vyprodání
zásob.
Autor: Shell Czech Republic a.s., Zdroj: Tisková zpráva Shell