Události

Čerpací stanice / 15. září 2017 / Zdroj: PetrolPlaza / Autor: jk

Škoda v Německu oslovuje potencionální zákazníky prostřednictvím pistolí na stojanech pump

Německý importér automobilů Škoda společně se společností Alvern Media spustili reklamní kampaň na čerpacích stanicích v Německu, která má přesvědčit uživatele automobilů se staršími dieselovými motory, aby přešli na ekologicky šetrnější pohony a značku Škoda.

Škoda kampaň Bye-Bye

Majitele starších dieselů má přesvědčit reklama na tankovacích pistolích, papírových ručnících a rukavicích. Zde najdou slogan "prodejte svůj starý diesel kvůli novému vozu Škoda" doplněný logem Škody na pistolích a nabídkou na bonus "Bye Bye" až 6000 Euro, pokud se zbaví svého starého automobilu, jehož motor splňuje maximálně emisní normy Euro I-IV.
"Výrobci automobilů v současné době vytvářejí pobídky, které motivují německé řidiče, aby přešli na nové, efektivnější a ekologické vozy," vysvětluje Thorsten Huneke, obchodní ředitel společnosti Alvern Media. "V této kampani Škoda ukazuje, jak přímo oslovit cílovou skupinu v ideálním prostředí bez plýtvání."
V Německu bylo více než 9600 pistolí na čerpacích stanicích vybaveno touto reklamou, což odpovídá dvěma třetinám všech čerpacích stanic.

 

Hodnocení článku

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ještě se nehlasovalo.

Odeslat článek


Komentáře k článku

Počet komentářů: 0 Přidat nový komentář Zobrazit komentáře

Aktuální vydání magazínu

Číslo: 2017-04Cestujeme s rodinou Objednávka přeplatného

Nová soutěž pro obsluhu ČS

PUMPAŘ/KA ROKU

Hlavní partner PETROL.cz

MOL

Reklama

Czech bus 2017


CardManager

Newsletter PETROL

Přihlásit / zrušit zasílání denního přehledu aktualit PETROL na Váš e-mail.

  

Akce Petrol

Partneři PETROL.cz

ColosseumEconomia