Škoda v Německu oslovuje potencionální zákazníky prostřednictvím pistolí na stojanech pump

Německý importér automobilů Škoda společně se společností Alvern Media spustili reklamní kampaň na čerpacích stanicích v Německu, která má přesvědčit uživatele automobilů se staršími dieselovými motory, aby přešli na ekologicky šetrnější pohony a značku Škoda.

Škoda kampaň Bye-Bye

Majitele starších dieselů má přesvědčit reklama na tankovacích pistolích, papírových ručnících a rukavicích. Zde najdou slogan "prodejte svůj starý diesel kvůli novému vozu Škoda" doplněný logem Škody na pistolích a nabídkou na bonus "Bye Bye" až 6000 Euro, pokud se zbaví svého starého automobilu, jehož motor splňuje maximálně emisní normy Euro I-IV.
"Výrobci automobilů v současné době vytvářejí pobídky, které motivují německé řidiče, aby přešli na nové, efektivnější a ekologické vozy," vysvětluje Thorsten Huneke, obchodní ředitel společnosti Alvern Media. "V této kampani Škoda ukazuje, jak přímo oslovit cílovou skupinu v ideálním prostředí bez plýtvání."
V Německu bylo více než 9600 pistolí na čerpacích stanicích vybaveno touto reklamou, což odpovídá dvěma třetinám všech čerpacích stanic.

 

Autor: jk, Zdroj: PetrolPlaza

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/01 Téma číslaDistribuce pohonných hmot
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek