Události

Spektrum / 3. října 2016 / Zdroj: MOL / Autor: TZ

Skupinu MOL v Česku od října povede Richard Austen

Aktivity skupiny MOL v České republice řídí od 1. října Richard Austen. Funkci generálního ředitele společnosti přebírá od Kristíny Félové, která z Prahy odchází z rodinných důvodů a zůstává součástí managementu Skupiny MOL. Austen bude zároveň ve společnosti MOL Česká republika jednatelem.

ČS Mol Olšany

Richard Austen nastoupil do společnosti SLOVNAFT, a.s., v roce 2007 jako ředitel logistiky. Od roku 2011 byl viceprezidentem pro Logistiku Skupiny MOL a od listopadu 2013 vedl velkoobchod Slovnaftu. Zároveň je také členem dozorčí rady SLOVNAFT, a.s. Richard Austen je absolventem Obchodní fakulty Ekonomické univerzity v Bratislavě a držitelem titulu MBA z Webster University v Missouri v USA. V minulosti pracoval pro společnosti Coca Cola a Holcim.
"
Pro Skupinu MOL, je Česká republika strategickým trhem, kde se chce stát první volbou pro zákazníky jak ve velkoobchodě, tak i maloobchodě. Společnost MOL zde úspěšně prošla několikaletým náročným procesem integrace. Mým cílem v Česku je navázat na práci mé předchůdkyně a společně s celým týmem dále budovat silnou, na vynikající zákaznický servis orientovanou značku " řekl Austen.
Vedoucí funkci přebírá R. Austen od K. Félové, která byla zodpovědná za kompletní řízení aktivit Skupiny MOL v České republice od září minulého roku. Předtím v České republice jako projektová manažerka pro strategické akvizice Skupiny MOL řídila úspěšný proces převzetí a integrace společností Lukoil a Eni do Skupiny MOL. Během jejího působení společnost MOL významně posílila svou pozici v České republice jak ve velkoobchodě, tak i maloobchodě, kde se stala druhou největší sítí čerpacích stanic. Během posledního roku se pod vedením Félové podařilo uskutečnit fúzi čtyř společností, integrovat vnitřní procesy společnosti, "převléci" do barev MOLu celou síť Lukoil a Agip a rozšířit tak značku MOL na téměř 170 čerpacích stanic v České republice. Úspěšně pokračuje i implementace nové nepalivové strategie společnosti - výstavba Fresh cornerů a orientace na efektivnost a rozvoj obchodních aktivit.

Hodnocení článku

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ještě se nehlasovalo.

Odeslat článek


Komentáře k článku

Počet komentářů: 0 Přidat nový komentář Zobrazit komentáře

Aktuální vydání magazínu

Číslo: 2017-03Kamiony na čerpací staniciObjednávka přeplatného

Nová soutěž pro obsluhu ČS

PUMPAŘ/KA ROKU

Hlavní partner PETROL.cz

MOL

Reklama

CardManager

Newsletter PETROL

Přihlásit / zrušit zasílání denního přehledu aktualit PETROL na Váš e-mail.

  

Akce Petrol

Partneři PETROL.cz

ColosseumEconomia