Mycí portál Softcare Pro Classic RACE

Projekt roku – Čerpací stanice, Myčky, Shop a Gastro, WashTec Cz, spol. s r.o.

Mytí jako o závod

Horká novinka z produkce WashTec - mycí portál Softcare Pro Classic RACE je v porovnání s ostatními mycími stroji opravdovým závodním speciálem, který dosahuje doslova rekordně krátkých mycích časů.

PR WashTec

Tuning osvědčeného portálu

WashTec na výstavě UNITI expo představil kromě menších inovací na modelu Easy Wash v podobě naváděcího displeje a naklápěcí sušicí lišty také horkou novinku - portálovou mycí linku střední třídy Softcare Pro Classic RACE. Tento typ mycí linky se již nějakou dobu vyrábí, ale technici a vývojáři ji doslova vyladili. Cílem "tuningu" bylo dosažení co nejlepších časů mytí, respektive jejich zkrácení při zachování vysoké kvality mytí. Podstatou technických úprav na modelu Softcare Pro Classic bylo vzájemné skloubení určitých funkcí a procesů. Myčka v jednom kroku může aplikovat aktivní pěnu nebo jinou předmývací speciální autokosmetiku (například s insekticidem), v krátkém odstupu, případně téměř současně běží tlakové mytí rotačními tryskami a mytí kol, poté jdou kartáče, pak sušení a to všechno se vejde do čtyř kroků. Myčku lze dovybavit spodním mytím, které je standardním nezávislým autonomním modulem připojitelným ke všem typům portálů. 

Kapacita srovnatelná s mycí ulicí

Aby se takové urychlení operací myčky neprojevilo na kvalitě mytí, další podstatnou součástí tuningu bylo nasazení nové mycí chemie, kterou WashTec vyvinul ve své výrobně autokosmetiky značky AUWA. Za výborný výsledek expresního mytí vděčí myčka zejména speciální vysoce účinné chemii pro předmytí, která je právě pro tento druh mytí určena.
Mezi mycími stroji je Softcare Pro Classic RACE opravdovým závodním speciálem. Portál po technických úpravách a za pomoci nové autokosmetiky dosahuje doslova rekordních mycích časů. Nejlevnější ze čtveřice programů trvá 3:30 minut a v případě nejdražšího programu je auto kompletně umyto za 5:20 minut. Celý proces tedy trvá méně než pět a půl minuty. Není divu, že WashTec nový stroj po vzoru závodních vozů legendární značky Ferrari oblékl do červené barvy s motivy cílové černobílé šachovnicové vlajky.
Extrémně krátké časy navyšují hodinovou mycí kapacitu neboli propustnost klasické portálové myčky na úroveň mycí ulice, a to má především v exponovaných dnech pozitivní vliv na obrat provozovatele mycí technologie. Pro zákazníky je benefitem nejen příjemné zkrácení doby strávené v myčce, ale především čekací doba ve frontě na mytí.

Náplň chemie na 600 mytí

Konstrukční úpravou uvnitř portálu prošel v souvislosti s nasazením nové autokosmetiky systém zásobníků s dávkováním. Nový zásobník je tvořen karuselem s kartušemi na všechny používané přípravky, které se aktuálně v daném portálu využívají. Kartuše mají neobvykle malý obsah, pouze 10 litrů, protože díky vysoké účinnosti chemie je její spotřeba zhruba poloviční. V případě běžné autokosmetiky 10 l přípravků vyjde na umytí 300 - 350 vozidel, zatímco kartuš s novou autokosmetikou vystačí na 600 - 700 mytí. 
Systém dávkování obsahuje i senzor, který na terminálu provozovatele upozorní, že příslušná náplň dochází, a musí kontrolovat její doplnění na sklad. Na základě objednávky od provozovatele WashTec výměnným způsobem dodá oproti prázdné kartuši plnou. Pro provozovatele je tento způsob distribuce autokosmetiky komfortnější v tom, že náplň mu vydrží na více mytí, nemusí ji tak často měnit a není náročná na skladovací prostory.

www.washtec.cz

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/01 Téma číslaDistribuce pohonných hmot
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek