30. 4. 2014
S příchodem května se síť čerpacích stanic OMV zapojí do
multibrandového věrnostního programu iBod, za jehož fungováním
stojí Česká spořitelna. Po roce a půl má OMV opět zákaznický
motivační program.
Program iBod spustila v loňském roce Česká spořitelna jako
hlavní věrnostní program a stále do něj láká nové obchodní
partnery. Těch jsou asi čtyři desítky, přičemž se z velké části
jedná o nejrůznější sítě obchodů jako např. Datart, FAnn
parfumerie, Fokus optik, Husky, Koberce Breno, Sportisimo aj. Nyní
do seznamu přibude i OMV. Ta po dva roky provozovala vlastní
věrnostní program Smile & Drive, ale koncem roku 2012 jej
zrušila. V celém programu iBod stále zůstává neobsazené místo
partnera z oblasti obchodního řetězce typu supermarket, hypermarket
nebo diskont, přičemž o zájmu získat tento typ partnera tvůrci
programu hovořili v okamžiku startu iBodu.
Body do systému iBod se sbírají u všech partnerů a následně se
mění za odměny. V případě OMV je možné za dva tisíce bodů získat
200 korunovou poukázku. Základní hodnota jednoho bodu je přitom 25
Kč (ale např. za platby u ČS je poměr výhodnější). Při základním
ocenění bodu tak 1 koruna slevy vychází v případě OMV na útratu 250
Kč, tedy úspora činí zhruba 14 haléřů na litr paliva.
Autor: jk