7. 2. 2019
"Ocenění v soutěži považuji za potvrzení našeho obchodního
úspěchu v posledních letech, velice si ho vážím a našim
zákazníkům děkuji za projevenou důvěru. Jsme moderní a řidiči
preferovanou značkou, což se projevilo i v průzkumu agentury
GfK mezi zákazníky v rámci této soutěže. I v blízké
budoucnosti hodláme razantně rozvíjet naše služby. Pracujeme
například na doplnění nabídky tankovacích karet, na zlepšení služeb
zákaznického centra a na rozšíření našich online služeb
v rámci mobilní aplikace,"řekl Marek Zouvala, ředitel řetězce
čerpacích stanic Benzina, patřícího do skupiny Unipetrol.
Od roku 2012 Benzina zmodernizovala většinu
svých čerpacích stanic, rozšířila služby, zavedla nový koncept
občerstvení Stop Cafe a představila nová paliva Efecta
s čistícím účinkem pro motor. Tyto investice o celkové výši
2,5 miliard Kč výrazně přispěly k tomu, že Benzina je dnes lídrem
českého trhu a také moderní a mezi řidiči nejoblíbenější
značkou.
Za posledních pět let Benzina každoročně
zvyšovala počet čerpacích stanic a objem celkové výtoče. Také díky
nedávnému převzetí 60 čerpacích stanic od společnosti OMV, které
Benzina dokončila v průběhu minulého roku a rozšiřování svých
franšíz, navýšila svůj tržní podíl z 15 % v roce 2014 na aktuálních
23,2 %. Ke zvýšení tržního podílu přispěla také modernizace celé
sítě a investice do rozvoje konceptu občerstvení Stop Cafe, které
je již dostupné na 270 stanicích ze současných 409 čerpacích
stanic.
Mastercard Obchodník roku je významným oceněním
nejlepších obchodníků v maloobchodu v České republice. Vítězové
devíti oborových kategorií již šestnáctého ročníku této soutěže
byli oceněni na základě reprezentativního průzkumu veřejného mínění
prováděného agenturou GfK Czech, s.r.o.
Autor: TZ, Zdroj: Unipetrol RPA - odštěpný závod Benzina