Cenově výhodné zobrazovače cen

Novou řadu displejů vhodných pro rychlou rekonstrukci cenových totemů a další novinky z produkce české společnosti GEMA na výstavě UNITI Expo přestavil její obchodní ředitel Jiří Šedivý.

PR Gema

Jednoduchost, design a vstřícná cena

UNITI expo je prvním ročníkem akce, která je nová a pro vystavovatele znamenala krok do neznáma. Co vás vedlo k rozhodnutí zúčastnit se?
V podstatě v době, kdy jsme se dozvěděli o UNITI, jsme se informovali u různých našich partnerů i konkurentů, pomalu jsme sondovali trh a zjistili jsme, že všichni naši konkurenti na výstavu jdou, proto jsme samozřejmě neváhali. To bylo poměrně rychlé rozhodnutí. Musím konstatovat, že výstava je opravdu dobře zorganizovaná, je to velmi pěkné výstaviště, má jednoduchý příjezd, vstup, sympatickou stavbu stánků atd.

S čím novým přicházíte před evropské publikum?
Přicházíme s řešením jednoduchého, designově čistého a levného cenového ukazatele. Trh si něco podobného žádá. Neměli jsme ho v nabídce, tak jsme vyvinuli řešení, které by mělo být pro zákazníky cenově velmi výhodné.

Je trend uplatňování levných cenových ukazatelů obvyklý v celé Evropě i v době, kdy je již ve většině zemí hospodářská recese zažehnaná?
Myslím si, že tento trend již dříve začal především u výdejních stojanů a u technologií, které jsou na čerpacích stanicích dražší a složitější. Před 4, 5 lety v rámci celkového zefektivnění produkce museli výrobci výdejní stojany podstatně inovovat a konstrukčně zjednodušit. Cenově jsou stojany dnes někde kolem polovičky tehdejší ceny. Totemy, atiky a další prvky orientačních a reklamních systémů na čerpací stanici přišly na řadu následně. Jednoznačnými atributy tohoto trendu jsou jednodušší a spolehlivější řešení s dlouhou životností, s nízkými provozními náklady - snadno udržovatelné se sníženou spotřebou a ve výsledku z pohledu pořizovací ceny tedy podstatně levnější.

Ze starého totemu nový za jeden den

Je nový koncept cenového ukazatele vhodný například i pro rekonstrukce čerpacích stanic, které v současnosti představují významnou část poptávky?
Ano, jsou to ploché cenové LED displeje, bez krycích plexiskel, která často v denních podmínkách způsobují odlesky a ztěžují viditelnost zobrazovačů. Nové displeje se zalitými LED diodami jsou velice subtilní a dají se jednoduše montovat přímo na povrch starých totemů bez jakýchkoli zásahů do nosné konstrukce. Revitalizace starého totemu na moderní cenový poutač je hotova za několik hodin. Displeje máme již dva roky v nasazení na několika pilotních aplikacích a během té doby jsme ověřili jejich technický a obchodní potenciál. Displeje se osvědčily a nyní je začínáme masově propagovat.

Velkoplošný displej - budoucí trend

Součástí hlavního exponátu na vašem stánku - cenového totemu je velkoplošný venkovní barevný LED zobrazovač, na kterém se promítají různá animovaná reklamní sdělení. Naleznou tyto zobrazovače na čerpacích stanicích uplatnění?
Velkoplošné zobrazovače se na totemech zatím moc neuplatnily, nicméně je zákazníci masově poptávají. Vystavujeme tady novou generaci a jsme na 20 % ceny oproti automechanice před dvěma lety. Předpokládáme, že se reálně panely začnou používat zejména v Německu a v Rakousku. Tomu nahrává i nesrovnatelně lepší kvalita zobrazení. Před několika lety byl počet bodů obrazovky poměrně malý, dnes je kvalita zobrazení srovnatelná  v podstatě s monitorem. Šíře využití se tím výrazně mění, provozovatel na displeji může kromě grafických slajdů promítat třeba i reklamní klipy.

Autor: PR, Zdroj: PETROLmedia

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek