Čerpací stanice se utkají v kvalitě svých občerstvovacích zón

Sítě čerpacích stanic Benzina a Lukoil podpoří ve své březnové propagaci zejména novinky v oblasti občerstvení.

Čerpací stanice se pustily do souboje. Vedle cenové války, kterou minulý týden spustil v Praze Shell, se poměřují i v propagaci a v marketingu, kde se aktuálně zaměřily na kvalitu svých provozoven rychlého občerstvení. Benzina se rozhodla sjednotit vizualizaci pro svůj řetězec Stop Cafe a současně spustila venkovní reklamní kampaň s cílem podpořit prodej párků v rohlíku (hotdogů), které jsou vedle kávy základem jejího občerstvení. Lukoil rozšířil nabídku občerstvení Panos o farmářské bagety, které mají být vyráběny přímo před zraky zákazníka.

Benzina Plus

Za přívětivější Stop Cafe

Nový provoz rychlého občerstvení Stop Cafe otevřela Benzina na svých 91 čerpacích stanicích během roku 2012. "Od té chvíle je potřeba neustále posilovat image a znalost značky Stop Cafe. Důležitý je přitom jednotný vizuální styl komunikace. Jednotlivé prvky vizuální komunikace provozu rychlého občerstvení proto budou od nynějška unifikovány podle nového manuálu," uvedl mluvčí Benziny Mikuláš Duda.
Nový koncept má být podle jeho slov pro zákazníky přívětivější, využívá pozitivních barev a silněji zdůrazňuje značky Benzina i Stop Cafe. Loga budou navíc zobrazena vždy současně a vedle sebe. "Zákazníci tak snadno pochopí vzájemnou provázanost občerstvení Stop Cafe s Benzinou, majitelem sítě čerpacích stanic," říká Duda.
Nový vizuální styl vytvořila polská agentura Just. Nová grafika bude postupně implementována do veškeré komunikace Stop Cafe v České republice. Bude součástí prezentace na čerpacích stanicích, billboardech, POS materiálech, na "kostkách" na některých čerpacích stanicích i na sociálních sítích. Kromě České republiky bude sloužit také pro prezentaci konceptu Stop Cafe v Polsku.
Benzina současně spustila od začátku března v okolí čerpacích stanic Plzeň-Křimice, Třemošná, Soběslav, Přeštice a Mníšek billboardovou kampaň pro podporu prodeje hotdogů, jejichž cenu snížila dočasně z 29 na 19 korun.

Lukoil Bar_2

Lukoil věří farmářské chuti

Se zkvalitněním své občerstvovací zóny Panos a s její mediální propagací počítá v březnu také konkurenční síť čerpacích stanic Lukoil. Ta minulý týden oznámila novinářům, že obohatila nabídku občerstvení o bagety "farmářských chutí", které budou připravovány z čerstvých surovin přímo před zraky zákazníka. Speciální akci na bagety, které Lukoil prodává od začátku března ve všech svých čerpacích stanicích v Česku i na Slovensku za 59 korun, podpoří letáky a venkovní bannery. O PR projektu se stará agentura Stance Communications, kterátaké obeslala vybrané novináře tiskovou zprávou i s bagetami.
Benzina představila nový vizuální styl provozoven Stop Cafe, který vytvořila polská agentura Just. Současně spustila kampaň na podporu prodeje hotdogů (na snímku). Lukoil propaguje bagety "farmářských chutí".

Autor: Jaroslav Krupka

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek