10. 3. 2014
Sítě čerpacích
stanic Benzina
a Lukoil podpoří ve své březnové propagaci zejména novinky v
oblasti občerstvení.
Čerpací stanice se pustily do souboje. Vedle cenové
války, kterou minulý týden spustil v Praze Shell, se poměřují i v propagaci a v
marketingu, kde se aktuálně zaměřily na kvalitu svých provozoven
rychlého občerstvení. Benzina se rozhodla
sjednotit vizualizaci pro svůj řetězec Stop Cafe a současně
spustila venkovní reklamní kampaň s cílem podpořit prodej párků v
rohlíku (hotdogů), které jsou vedle kávy základem jejího
občerstvení. Lukoil rozšířil nabídku občerstvení Panos o farmářské
bagety, které mají být vyráběny přímo před zraky
zákazníka.

Za přívětivější Stop Cafe
Nový provoz rychlého občerstvení Stop Cafe otevřela
Benzina na svých 91 čerpacích stanicích
během roku 2012. "Od té chvíle je potřeba neustále posilovat image
a znalost značky Stop Cafe. Důležitý je přitom jednotný vizuální
styl komunikace. Jednotlivé prvky vizuální komunikace provozu
rychlého občerstvení proto budou od nynějška unifikovány podle
nového manuálu," uvedl mluvčí Benziny
Mikuláš Duda.
Nový koncept má být podle jeho slov pro zákazníky přívětivější,
využívá pozitivních barev a silněji zdůrazňuje značky Benzina i Stop Cafe. Loga budou navíc zobrazena
vždy současně a vedle sebe. "Zákazníci tak snadno pochopí vzájemnou
provázanost občerstvení Stop Cafe s Benzinou, majitelem sítě čerpacích stanic,"
říká Duda.
Nový vizuální styl vytvořila polská agentura Just. Nová grafika
bude postupně implementována do veškeré komunikace Stop Cafe v
České republice. Bude součástí prezentace na čerpacích stanicích,
billboardech, POS materiálech, na "kostkách" na některých čerpacích stanicích i
na sociálních sítích. Kromě České republiky bude sloužit také pro
prezentaci konceptu Stop Cafe v Polsku.
Benzina současně spustila od začátku
března v okolí čerpacích stanic Plzeň-Křimice, Třemošná, Soběslav,
Přeštice a Mníšek billboardovou kampaň pro podporu prodeje hotdogů,
jejichž cenu snížila dočasně z 29 na 19 korun.

Lukoil věří farmářské chuti
Se zkvalitněním své občerstvovací zóny Panos a s
její mediální propagací počítá v březnu také konkurenční síť čerpacích stanic
Lukoil. Ta minulý týden oznámila novinářům, že obohatila nabídku
občerstvení o bagety "farmářských chutí", které budou připravovány
z čerstvých surovin přímo před zraky zákazníka. Speciální akci na
bagety, které Lukoil prodává od začátku března ve všech svých čerpacích stanicích v
Česku i na Slovensku za 59 korun, podpoří letáky a venkovní
bannery. O PR projektu se stará agentura Stance Communications,
kterátaké obeslala vybrané novináře tiskovou zprávou i s
bagetami.
Benzina představila nový vizuální styl
provozoven Stop Cafe, který vytvořila polská agentura Just.
Současně spustila kampaň na podporu prodeje hotdogů (na snímku).
Lukoil propaguje bagety "farmářských chutí".
Autor: Jaroslav Krupka