20. 9. 2013
Určitě jste již zaregistrovali informaci o blížícím se
druhém ročníku konference Eulog, která se uskuteční ve dnech 9. -
10. října v Brně na výstavišti.

Jelikož první ročník je již za námi, a to úspěšně, proto jsme se
rozhodli, že vám přiblížíme i celkovou organizaci konference a její
průběh, který vůbec není jednoduchý a neobejde se bez problémů.
Položili jsme několik otázek Ivanovi Machovi a Evě Blechové, kteří
představují základní stavební kámen celé konference Eulog.
Konference Eulog je v podstatě mladou konferencí, která
loni mile překvapila všechny zúčastněné. Můžete ve zkratce
zhodnotit úspěšnost prvního ročníku?
Ivan: Konferenci hodnotíme jako úspěšnou, kdy se
nám ve spolupráci s BVV povedlo dohodnout umístění konference přímo
na výstavní plochu a být tak v přímém spojení s vystavovateli a
návštěvníky. Tento fakt sehrál jednu z hlavních rolí v počtu
diváků, kterých přišlo na poměry akce, více než jsme
očekávali.
Organizovat něco takového je velmi náročná činnost a
především jste měli před sebou realizaci zcela nového projektu a
nevěděli jste, jak to v praxi opravdu bude probíhat, co muselo být
dost znepokojující. Z čeho jste měli největší obavy?
Eva: Pro letošek jsme se rozhodli pustit se do
organizace naší konference úplně sami. Máme za sebou ale úspěšný
první ročník konference, se kterým nám pomáhala PR agentura. Díky
ní máme možnost čerpat z předchozích zkušeností, což nám výrazně
usnadnilo práci. Máme zhruba měsíc do konference a před sebou ještě
velké množství práce, která nás čeká, ale pevně věřím, že vše
stihneme a účastníci konference budou spokojeni.
Je něco, co se vám podařilo dosáhnout v rámci této
konference, na co jste opravdu hrdí jako
organizátoři?
Eva: Oproti prvnímu ročníku jsme získali větší
množství mediálních partnerů, kteří s námi spolupracují na
prezentaci naší konference, čehož si vážíme. Klademe si od toho za
cíl větší povědomí o konferenci a vyšší návštěvnost.
Jaké byly vaše první dojmy po ukončení prvního ročníku
konference? Cítili jste vyčerpání, hrdost, jak jste to celkově
vnímali?
Ivan: Byli jsme spokojení nad úspěšným skončením
konference.
Zanedlouho se uskuteční další ročník této konference,
udály se nějaké podstatné změny v celkové organizaci, na které mají
být účastníci připraveni?
Eva: Letošní ročník bude novinkou. První den
konference bude zasazen do tématu Logistická řešení pro
autoservisy. Toto téma je pro nás tak trošku novinkou, přesto jsme
se ho ujali poměrně dobře a může to rozšířit oblast naší
působnosti. Toto je asi největší změna. Bohužel je konference
oproti minulému ročníku pouze dvoudenní, ale i tak si myslím, že
bude velmi zajímavá.
Dokážete porovnat průběh příprav na realizaci loňské
konference s letošními přípravami? Jelikož již máte za sebou jeden
ročník, jsou přípravy pro vás snazší?
Eva: Jak jsem uvedla již dříve, je pro nás
jednodušší realizovat další ročník, protože máme za sebou ukázku
toho, jak to dělala PR agentura.
Ocitli jste se v průběhu příprav v situaci, že jste si
mysleli, že konferenci nebude možné úspěšně dovést do
konce?
Eva: Ano, i taková chvilka byla. Ze začátku jsme
měli trošku problémy s organizačními záležitostmi, nicméně se vše
vyřešilo, takže zatím se účastníci veletrhu mohou těšit i na naši
konferenci.
Ivan: Obavy nastaly zejména, když se v průběhu
letošního jara měnil koncept veletrhu Eurotrans.
Na závěr byste nějakým způsobem mohli naše čtenáře
nalákat, aby se přišli podívat na celý veletrh Eurotrans, v jehož
rámci mohou navštívit vaši konferenci plnou zajímavých osobností ze
světa logistiky a přepravy.
Eva: Konference bude nabízet široké spektrum
témat a oblastí, které jistě zaujmou nejednoho návštěvníka. V
průběhu konference bude prostor pro dotazy k daným tématům. Také
budeme mít informační stánek, který mohou navštívit kdykoliv během
veletrhu. Tam se budou moci zvídaví návštěvnici dozvědět cokoliv,
co je zajímá ohledně našeho portálu, konference nebo zde bude
možnost navázat i hlubší spolupráci. Samozřejmostí je i náš maskot
Slůně Oliver, který bude na vše dohlížet. Těšíme se na všechny
účastníky. A pro ty, kteří nebudou moci dorazit, chystáme online
zpravodajství na Eulog.cz.
Autor: Pavlína Rajteková, Zdroj: Eulog.sk