18. 4. 2016
V dubnu by měli zpozornět všichni nadšenci pro
outdoorové aktivity, ale nejen ti. OMV společně s firmou
Goodyear připravili pro zákazníky jarní a letní spotřebitelskou
akci o ceny, kterou nakonec mohou využít také
rybáři.

OMV připravila pro svou českou síť čerpacích stanic další
marketingovou kampaň. Tentokrát bude její tváří rybář, cestovatel a
dobrodruh Jakub Vágner a lovit se nebudou ryby, ale produkty značky
Goddyear, která je dalším partnerem kampaně. "Pro naše zákazníky
jsme na jaro a začátek léta připravili soutěž, ve které si spolu
s tváří kampaně rybářem Jakubem Vágnerem mohou ulovit
kompletní výbavu do přírody i do města", říká marketingový manažer
OMV pro Českou republiku Michal Janda a dodává: "Sbíráním samolepek
za nákup pohonných hmot, jakýchkoli výrobků na čerpací stanici či
umytí auta si naši zákazníci mohou zakoupit produkty Goodyear se
slevou až 60%."
Nejedná se však o pneumatiky, neboť kolekce Goodyear
nabídne deset produktů zahrnujících kvalitní outdoorové vybavení
v podobě krosny, spacáku, multifunkčního nože, termosky nebo
trekingových holí. Do městské džungle si budou moci zákazníci
vybrat například tašku na notebook či deštník.
Akce startuje 18. dubna a potrvá do 10. července
2016. OMV ji výrazně podpoří na čerpacích stanicích, v sociálních
médiích, onlinu a rádiu. Zákazníci si své nasbírané samolepky budou
moci vyměnit za produkty Goodyear až do 31. července
2016.
Autor: TZ, Zdroj: OMV