6. 9. 2023

Liqui Moly prodlužuje partnerskou spolupráci
s F1
Ve světě motoristického sportu je to již zavedený pojem: Logo
Liqui Moly na reklamních poutačích závodních okruhů Formule 1. Díky
nové smlouvě bude tato společnost zabývající se již dlouhou dobu
motorovými oleji, aditivy a péčí o automobily i nadále "oficiálním
partnerem", a to až do roku 2026 včetně.
Společnost Liqui Moly je "oficiálním sponzorem" této celosvětově
oblíbené závodní série od roku 2019. Jako oficiální partner bude
mít společnost Liqui Moly na vybraných závodech i nadále fyzické a
virtuální značení u tratí. Kromě toho bude mít společnost Liqui
Moly v rámci prodloužení smlouvy možnost rozvíjet svůj rostoucí
program navazování obchodních kontaktů tím, že bude v rámci
některých závodních víkendů pořádat akce pro hosty z řad
zákazníků.
Výkonný ředitel Liqui Moly Günter Hiermaier k prodloužení
smlouvy říká: "Díky stále novým přístupům a inovacím, ale také
novým diváckým rekordům se Formule 1 i nadále ukazuje jako vlajková
loď motoristického sportu. Stejné ambice máme i my. Proto bylo
přirozené nechat dvě tak silné značky pokračovat ve vzájemné
spolupráci.
Pro oblíbeného výrobce olejů a aditiv je nyní "premiérová třída"
zavedeným sponzoringem. Firma s dlouhou tradicí propagovala svou
značku na zadním křídle vozů Mercedes-Sauber již zhruba před
třiceti lety. V roce 2002 se společnost se sídlem v Ulmu stala
sponzorem týmu Jordan-Honda.
Peter Baumann, marketingový ředitel společnosti Liqui Moly,
okomentoval podpis smlouvy v Bahrajnu: "Mediální dosah Formule 1
dalece přesahuje klasické kanály. Závodní série je založena na
nesrovnatelném a globálním marketingu s masovým dosahem. To, co
spojuje naše dvě značky, je neustálá vůle inspirovat naším
produktem co nejvíce lidí po celém světě. Proto mám z tohoto
prodloužení smlouvy velkou radost."
Johnny Haworth, ředitel pro obchodní partnerství Formule 1,
dodává: "Tato nová víceletá smlouva symbolizuje dlouholetou úzkou
spolupráci mezi dvěma partnery. Těšíme se na další integraci Liqui
Moly do speciálních zážitků fanoušků F1 a na další pokračující
misi, jejímž cílem je pro naše fanoušky vytvářet největší sportovní
a zábavní podívanou na světě."
"Popularita Formule 1 stále roste. Je proto velmi dobrým
signálem, že můžeme našim zákazníkům a partnerům i nadále
představovat tento prémiový sponzoring. Výsledkem bude ještě větší
dosah a optimalizované základy pro dobrý obchod," vysvětluje
výkonný ředitel společnosti Liqui Moly Günter Hiermaier.
Liqui Moly také inzeruje na MotoGP, působí jako exkluzivní
partner v oblasti maziv Mistrovství světa v motokrosu, inzeruje na
lednovém mistrovství světa v házené a na bezpočtu zimních
sportovních akcí.
Zdroj: TZ