Liqui Moly prodlužuje partnerskou spolupráci s F1

Liqui-Moly

Liqui Moly prodlužuje partnerskou spolupráci s F1

Ve světě motoristického sportu je to již zavedený pojem: Logo Liqui Moly na reklamních poutačích závodních okruhů Formule 1. Díky nové smlouvě bude tato společnost zabývající se již dlouhou dobu motorovými oleji, aditivy a péčí o automobily i nadále "oficiálním partnerem", a to až do roku 2026 včetně.

Společnost Liqui Moly je "oficiálním sponzorem" této celosvětově oblíbené závodní série od roku 2019. Jako oficiální partner bude mít společnost Liqui Moly na vybraných závodech i nadále fyzické a virtuální značení u tratí. Kromě toho bude mít společnost Liqui Moly v rámci prodloužení smlouvy možnost rozvíjet svůj rostoucí program navazování obchodních kontaktů tím, že bude v rámci některých závodních víkendů pořádat akce pro hosty z řad zákazníků.

Výkonný ředitel Liqui Moly Günter Hiermaier k prodloužení smlouvy říká: "Díky stále novým přístupům a inovacím, ale také novým diváckým rekordům se Formule 1 i nadále ukazuje jako vlajková loď motoristického sportu. Stejné ambice máme i my. Proto bylo přirozené nechat dvě tak silné značky pokračovat ve vzájemné spolupráci.

Pro oblíbeného výrobce olejů a aditiv je nyní "premiérová třída" zavedeným sponzoringem. Firma s dlouhou tradicí propagovala svou značku na zadním křídle vozů Mercedes-Sauber již zhruba před třiceti lety. V roce 2002 se společnost se sídlem v Ulmu stala sponzorem týmu Jordan-Honda.

Peter Baumann, marketingový ředitel společnosti Liqui Moly, okomentoval podpis smlouvy v Bahrajnu: "Mediální dosah Formule 1 dalece přesahuje klasické kanály. Závodní série je založena na nesrovnatelném a globálním marketingu s masovým dosahem. To, co spojuje naše dvě značky, je neustálá vůle inspirovat naším produktem co nejvíce lidí po celém světě. Proto mám z tohoto prodloužení smlouvy velkou radost."

Johnny Haworth, ředitel pro obchodní partnerství Formule 1, dodává: "Tato nová víceletá smlouva symbolizuje dlouholetou úzkou spolupráci mezi dvěma partnery. Těšíme se na další integraci Liqui Moly do speciálních zážitků fanoušků F1 a na další pokračující misi, jejímž cílem je pro naše fanoušky vytvářet největší sportovní a zábavní podívanou na světě."

"Popularita Formule 1 stále roste. Je proto velmi dobrým signálem, že můžeme našim zákazníkům a partnerům i nadále představovat tento prémiový sponzoring. Výsledkem bude ještě větší dosah a optimalizované základy pro dobrý obchod," vysvětluje výkonný ředitel společnosti Liqui Moly Günter Hiermaier.

Liqui Moly také inzeruje na MotoGP, působí jako exkluzivní partner v oblasti maziv Mistrovství světa v motokrosu, inzeruje na lednovém mistrovství světa v házené a na bezpočtu zimních sportovních akcí.

Zdroj: TZ

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/2 Téma číslaKaminová doprava
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek