MaxxMotion Tour: kampaň o prémiových palivech

Čtyři prázdninové týdny poběží na 60 čerpacích stanicích OMV po celé republice MaxxMotion Tour, která začala 27. Července. Tváří prémiových paliv MaxxMotion nadále zůstává Karel Loprais.

OMV MaxxMotion Tour

Společnost OMV spustila na čtyři prázdninové týdny informační kampaň s názvem MaxxMotion Tour zaměřenou na benefity prémiových paliv. Tour začala 27. července v Rožnově pod Radhoštěm, odkud se celý týden přesouvala do dalších moravských měst. V průběhu celkem čtyř týdnů navštíví promotým  60 vybraných čerpacích stanic OMV po celé republice a svoji jízdu zakončí v týdnu od 17. do 21. srpna na čerpacích stanicích v Praze. Cílem kampaně je podpora prémiových paliv MaxxMotion.
"Prostřednictvím MaxxMotion Tour bychom rádi zákazníkům vysvětlili benefity našich prémiových paliv, které jsou jasně a srozumitelně definované", říká ke kampani Lucie Mašínová, marketingová manažerka OMV pro Českou republiku a dodává: "Chceme být v úzkém kontaktu s našimi zákazníky. Zajímá nás, co a proč tankují, co se jim na našich palivech líbí a nelíbí, a dát jim o našich prémiových palivech všechny potřebné informace. Také je seznamujeme s letní soutěží, v níž mohou vyhrát jednu z celkem 900 dětských Tater, anebo se zúčastnit přípravného bivak kempu na Slovensku s celým Loprais týmem."
Tváří prémiových paliv MaxxMotion nadále zůstává legendární závodník Karel Loprais, který se turné na některých čerpacích stanicích osobně zúčastní a bude benefity paliv rovněž vysvětlovat. Spolu s promotýmem ale také pomůže řidičům třeba umýt okýnko, natankovat, nebo je odmění i malou drobností.



Autor: TZ, Zdroj: OMV

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek