10. 8. 2015
Čtyři prázdninové týdny poběží na 60 čerpacích stanicích
OMV po celé republice MaxxMotion Tour, která začala 27. Července.
Tváří prémiových paliv MaxxMotion nadále zůstává Karel
Loprais.

Společnost OMV spustila na čtyři prázdninové týdny informační
kampaň s názvem MaxxMotion Tour zaměřenou na benefity
prémiových paliv. Tour začala 27. července v Rožnově pod
Radhoštěm, odkud se celý týden přesouvala do dalších moravských
měst. V průběhu celkem čtyř týdnů navštíví promotým 60
vybraných čerpacích stanic OMV po celé republice a svoji jízdu
zakončí v týdnu od 17. do 21. srpna na čerpacích stanicích
v Praze. Cílem kampaně je podpora prémiových paliv
MaxxMotion.
"Prostřednictvím MaxxMotion Tour bychom rádi zákazníkům vysvětlili
benefity našich prémiových paliv, které jsou jasně a srozumitelně
definované", říká ke kampani Lucie Mašínová, marketingová manažerka
OMV pro Českou republiku a dodává: "Chceme být v úzkém
kontaktu s našimi zákazníky. Zajímá nás, co a proč tankují, co
se jim na našich palivech líbí a nelíbí, a dát jim o našich
prémiových palivech všechny potřebné informace. Také je seznamujeme
s letní soutěží, v níž mohou vyhrát jednu z celkem
900 dětských Tater, anebo se zúčastnit přípravného bivak kempu na
Slovensku s celým Loprais týmem."
Tváří prémiových paliv MaxxMotion nadále zůstává legendární
závodník Karel Loprais, který se turné na některých čerpacích
stanicích osobně zúčastní a bude benefity paliv rovněž vysvětlovat.
Spolu s promotýmem ale také pomůže řidičům třeba umýt okýnko,
natankovat, nebo je odmění i malou drobností.
Autor: TZ, Zdroj: OMV