26. 2. 2016
Od začátku února nastoupil do funkce šéfa marketingu OMV
Česká republika Michal Janda. Ve své funkci bude zodpovědný za
veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti OMV v České
republice.

Do společnosti OMV Česká republika nastoupil Michal Janda
v roce 2012, a to nejprve na pozici marketingového specialisty,
později online manažera. V těchto funkcích se podílel na přípravě
kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v České republice.
V roce 2014 přestoupil v rámci společnosti OMV na Slovensko a stal
se šéfem marketingu (Marketing Manager) OMV pro Slovenskou
republiku. Získal zde kromě mezinárodní zkušenosti také značné
znalosti slovenského trhu. S účinností od února se již opět plně
věnuje aktivitám v České republice. Ve funkci šéfa marketingu
střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou
dovolenou.
Michal Janda zahájil svou profesní kariéru v
marketingovém týmu společnosti Linde Material Handling, na obdobné
pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ.
Michal Janda rád sportuje, ve svém volném čase se nejraději
věnuje golfu a lyžování.
Autor: TZ, Zdroj: OMV