2. 10. 2019
Společnost MOL Česká republika spouští novou kampaň na
podporu svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner s důrazem na
klíčový artikl - kávu. Maximální prožitek z lahodné kávy připravené
z pečlivě vybraných a čerstvě namletých zrn, které se měsíčně prodá
až 1,2 milionu, nabídne MOL již brzy na dvoustech místech v Česku.
Kampaň začíná 1. října 2019 a potrvá po dobu šesti
týdnů.

S kampaní se setkáte napříč těmito mediálními formáty: rádio,
online (video, bannery, sociální sítě), OOH (billboardy, bigboardy,
CLV, RLB) a print. U vstupů do Fresh Cornerů budou umístěny POS
materiály. Pro členy zákaznického programu MOL Fresh Corner je po
dobu trvání kampaně připravena speciální nabídka ‒ káva velikosti M
+ croissant s máslem nebo sýrový šnek zdarma.
Na přípravě kampaně pro ČR spolupracoval MOL s kreativní
agenturou Mark BBDO. I letos kampaň láká zákazníky na maximální
prožitek z lahodné kávy a širokou nabídku čerstvých jídel a
potravin. Doplňkové služby a produkty na stanicích MOL se u
zákazníků těší stále větší oblibě. Důkazem je skutečnost, že druhé
největší síti čerpaček v Česku dlouhodobě roste podíl non-fuel
transakcí, a to dvouciferným číslem. Vedle toho pak dynamicky roste
její brand awareness mezi českými řidiči.
"Podle průzkumu, který v květnu prováděla společnost Kantar
Millward Brown, je Fresh Corner v současnosti nejznámějším,
nejnavštěvovanějším a také nejoblíbenějším občerstvovacím konceptem
na čerpacích stanicích v Česku. Ještě před dvěmi lety přitom stejný
průzkum uváděl, že i vymyšlenou značku Road Cafe znají čeští
motoristi více než náš gastro koutek," říká Tomáš Lux, retailový
ředitel MOL Česká republika a dodává: "Obliba Fresh Corneru coby
vlajkové lodi naší retailové strategie výrazně přispívá k celkově
pozitivnímu vnímání značky MOL." Kvalitu konceptu Fresh Corner a
jeho dopad na vnímání značky MOL ocenila v letošním roce rovněž
porota České ceny za PR, která mu udělila 3. místo v kategorii
Služby.
Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na svých stanicích
již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh Corner na více než
190 místech z celkového počtu 304 stanic. Na přelomu roku byl poté
na dvou stanicích MOL zaveden koncept Fresh Corner Drive-in.
Nabídka Fresh Corneru je založena na chutné kávě připravené z
výběrových kávových zrn, sendvičích, hot dogů, panini, sladkém i
slaném pečivu a širokém sortimentu teplých jídel.
Autor: TZ MOL, Zdroj: TZ MOL