10. 3. 2015
Skupina Mol vyhrála na 11. ročníku celosvětově uznávané
soutěži International Business Awards (IBA) bronzovou cenu Stevie
za svou kampaň na podporu mezinárodního programu UPPP, která
probíhala v celkem deseti zemích a jejím cílem bylo oslovit
nejtalentovanější studenty a absolventy pro divizi průzkumu a těžby
Skupiny MOL.

Absolventský program UPPP pro studenty technických oborů nabízí
tím nejtalentovanějším možnost připojit se k Upstream divizi a
zahájit tak kariéru v prestižní mezinárodní společnosti. V roce
2014 se studenti mohli přihlásit do programu prostřednictvím
dvoukolové soutěže. PR kampaň k programu vytvořila německá
komunikační agentura F & H Porter Novelli, aby zvýšila povědomí
u cílové skupiny v celkem deseti zemích pod heslem "Přidej se,
pokud si troufáš!" Použitím PR nástrojů jako jsou rychlé HR
pohovory, webináře a účast médií na finále soutěže oslovila téměř
3000 studentů z 27 vybraných univerzit v 14 zemích včetně České
republiky.
V absolventských programu UPPP pro studenty technických oborů
mohou ti nejlepší zahájit kariéru, získat podnikatelské dovednosti
a rozvinout své technické dovednosti. Program zahrnuje stáž v
centrále a v několika mezinárodních divizích společnosti. "Velmi
nás těší, že tak prestižní mezinárodní organizace ocenila náš
závazek zvýšit povědomí o našich náborových a kariérních
programech. Jsem velmi rád, že jsme vyhráli PR cenu v Německu,
které se vyznačuje jedním z nejvíce konkurenceschopných mediálních
prostředí na světě, "říká Dominic Köfner, viceprezident pro
podnikovou komunikaci Mol.
O ocenění Stevie
Cena Stevie je udělována v šesti programech: The International
Business Awards, The American Business Awards, The Asia-Pacific
Stevie Awards, The Stevie Awards for Women in Business, The Stevie
Awards for Sales & Customer Service a German Stevie Award.
Ocenění vyjadřuje celosvětové uznání za vynikající výkony
organizacím všech typů a velikostí.
Autor: TZ, Zdroj: Mol