8. 3. 2013
Čepro rozšiřuje nabídku svých služeb v logistice
pohonných hmot. Od března se na českých silnicích objeví osm nových
cisteren společnosti, se kterými obslouží především síť svých
čerpacích stanic, sklady a případně další zákazníky. Investice
vyšla na 40 miliónů korun.

Vlastní autodoprava pomůže firmě lépe plánovat zásobování
provozů, flexibilně uspokojit kapacitní nároky a reagovat na
případné změny v poptávce. "S našimicisternami dokážeme lépe
využívat různých synergií v logistice, stoprocentně se zaručit
za kvalitu dodávaných paliv, uspořit náklady a zvýšit
konkurenceschopnost,"uvádí Jan Duspěva, generální ředitel
společnosti Čepro.
Zakázka představuje nákup osmi moderních cisternových návěsů
značky Willig se skvělou technologickou výbavou, s objemem 41 500
litrů. Vozy společnost rozmístí na svá regionální střediska tak,
aby mohly operovat po celé České republice.
Cisterny zároveň ponesou atypický polep vycházející ze zcela
nového komunikačního konceptu firmy, postaveného na heslu: "Síla
bez kompromisů". Je postaven především pro prezentaci čerpacích
stanic EuroOil."Síla je graficky ilustrována symbolem ruky, která
je vytvořena z paliva a má strojový charakter motoru. Tyto dva
základní prvky se postupně objeví v širokém spektru komunikačních
nástrojů jako základ korporátní identity a marketingové
komunikace," tvrdí Marek Čaniga, kreativní ředitel studia Astronaut
Creative Lab, které nový polep navrhlo.
Autor: jk, Zdroj: Čepro