27. 9. 2018
Společnost MOL Česká republika spustila od 10. září
novou kampaň na podporu svého občerstvovacího konceptu Fresh
Corner. Ambasadorem značky pro podzimní kampaň se stala zpěvačka a
herečka Marta Jandová. S kampaní, kterou vytvořila maďarská
agentura Greenroom, přichází MOL měsíc po otevření prvního Fresh
Corneru mimo čerpací stanice.

Kampaň se objeví ve formátu TV spotu, online a tištěné reklamy,
rozhlasového spotu i outdoorových nosičů. MOL podpoří publicitu
Fresh Corneru i printovými advertoriály. Aktivity v rámci kampaně
poběží v médiích do konce října.
Kampaň probíhá v Maďarsku, na Slovensku, v Rumunsku a
v Česku, přičemž každá země ve spotech využívá lokální
influencery. "Marta Jandová, jež se stala ambasadorkou Fresh
Corneru pro Česko, byla ke spolupráci oslovena pro svůj životní
styl - jako zkušená řidička a zpěvačka strávila spoustu času na
cestách po turné a na čerpacích stanicích je proto jako doma.
Stejně jako my klade důraz na kvalitu a chuť kávy a
občerstvení,"uvádí Tomáš Lux, retail manager MOL Česká
republika.
Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na svých stanicích
již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh Corner na 136
stanicích z celkového počtu 306 stanic. Letos v srpnu MOL otevřel
první Fresh Corner mimo čerpací stanice ve formě kiosku v pražském
obchodním centru Arkády Pankrác. Nabídka Fresh Corneru je založena
na chutné kávě připravené z výběrových kávových zrn, sendvičů, hot
dogu, panini, sladkého i slaného pečiva a širokém sortimentu
teplých jídel.
Autor: TZ, Zdroj: MOL