Ocenění Superbrands 2013 pro OMV

Společnost OMV Česká republika si připsala významné ocenění kvality svých služeb, když jí byla udělena pečeť Superbrands 2013. Ocenění je udělováno značkám, které mají tu nejlepší pověst v daném odvětví, přičemž mezi hodnotící kritéria patří prestiž, inovace, budování značky i loajalita zákazníků.

Superbrands

"Pečetě Superbrands si velmi vážíme a věříme, že cena, kterou OMV vyhrála, je pro naše zákazníky ujištěním o kvalitě poskytovaných služeb a také povzbuzením při jejich každodenních rozhodnutích," komentuje ocenění Miloš Cífka, marketingový specialista z OMV Česká republika a dodává: "Ocenění Superbrands je pro OMV důkazem pozitivní zpětné vazby."
Superbrands ocenila značky, které mohou sloužit jako příklad pro ostatní společnosti na trhu, které by se v budoucnu rády rozvíjely, učily a dynamicky zlepšovaly image svého jména. Hodnocení značek provádí odborná porota složená z profesionálů v oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Všechny značky jsou nominovány výhradně na základě odborných kritérií, samy společnosti nemohou o toto uznání žádat.


Superbrands

Superbrands je největším mezinárodním programem nezávislého oceňování obchodních značek, který se po šesti letech vrátil do České republiky. Program byl založen v roce 1995 ve Velké Británii a v současné době funguje v 88 zemích světa. V České republice byl program poprvé představen v letech 2005 - 2007 a od letošního roku tu bude nejlepší obchodní značky vyhodnocovat v pravidelných ročních intervalech. Již nyní intenzivně připravuje sestavování odborné poroty pro vyhodnocování pro rok 2014.

Autor: jk, Zdroj: OMV

Diskuse

  • aral, 9. 7. 2013 23:46: Nevidím jediný důvod k udělení této pečetě!OMV je jen chudákem na trhu s PHM a vždycky bude....
      Reagovat na komentář
    Přidat nový komentář

    Petrol Magazín

    Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
    Aktuální číslo

    Přihlašte se k odběru novinek