9. 7. 2013
Společnost OMV Česká republika si připsala významné
ocenění kvality svých služeb, když jí byla udělena pečeť
Superbrands 2013. Ocenění je udělováno značkám, které mají tu
nejlepší pověst v daném odvětví, přičemž mezi hodnotící kritéria
patří prestiž, inovace, budování značky i loajalita
zákazníků.

"Pečetě Superbrands si velmi vážíme a věříme, že cena, kterou
OMV vyhrála, je pro naše zákazníky ujištěním o kvalitě
poskytovaných služeb a také povzbuzením při jejich každodenních
rozhodnutích," komentuje ocenění Miloš Cífka, marketingový
specialista z OMV Česká republika a dodává: "Ocenění Superbrands je
pro OMV důkazem pozitivní zpětné vazby."
Superbrands ocenila značky, které mohou sloužit jako příklad pro
ostatní společnosti na trhu, které by se v budoucnu rády rozvíjely,
učily a dynamicky zlepšovaly image svého jména. Hodnocení značek
provádí odborná porota složená z profesionálů v oblasti byznysu,
komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Všechny
značky jsou nominovány výhradně na základě odborných kritérií, samy
společnosti nemohou o toto uznání žádat.
Superbrands
Superbrands je největším mezinárodním programem nezávislého
oceňování obchodních značek, který se po šesti letech vrátil do
České republiky. Program byl založen v roce 1995 ve Velké Británii
a v současné době funguje v 88 zemích světa. V České republice byl
program poprvé představen v letech 2005 - 2007 a od letošního roku
tu bude nejlepší obchodní značky vyhodnocovat v pravidelných
ročních intervalech. Již nyní intenzivně připravuje sestavování
odborné poroty pro vyhodnocování pro rok 2014.
Autor: jk, Zdroj: OMV