26. 6. 2024
OMV představuje novou identitu značky
OMV posouvá transformaci své značky do další fáze. Představila
novou korporátní identitu, kterou během následujících 3 let nasadí
v sedmi zemích - Rakousku, Rumunsku, Maďarsku, Slovensku, České
republice, Bulharsku a Srbsku. Nová vizuální podoba vystihuje
strategické zaměření společnosti, které na první místo klade
udržitelnou energii, udržitelnou mobilitu a udržitelný životní styl
pro každého.
Inovované logo a vizuální podoba se objeví na kontaktních
místech OMV zaměřených na segment B2B (business to business) i B2C
(business to consumer). Nový design bude postupně zaváděn na
přibližně 1 000 čerpacích stanicích OMV, které obsluhují více než
650 000 zákazníků denně. Identita značky bude použita i v rámci
rychle se rozšiřující sítě EV nabíječek eMotion, během 3 let se
aktualizace dotkne přibližně 1,5 milionu aplikací loga.
Transformace začíná na digitálních platformách, v první řadě
na webu skupiny OMV new.omv.com a bude pokračovat rebrandingem
aplikací OMV MyStation a eMotion, které využívá napříč regionem CEE
víc než 1 milion uživatelů.
"Hlavní náplní práce OMV Retail je udržovat lidi v pohybu.
Přitom se snažíme předvídat budoucí potřeby a očekávání zákazníků a
nabízet inovativní, udržitelná a digitální řešení. Nová identita
naší značky a slogan 'Forward for Good' zdůrazňují firemní
strategii, celkovou transformaci a ukazují naši vizi orientovanou
na budoucnost," komentuje rebranding Daniel Vasilache, Country
Retail manager OMV Česká republika.
Dosavadní vizuální identitu z roku 1995 nahradí komplexní
inovovaná strategie značky a nový branding. Základním prvkem nového
loga je ikonický symbol představující OMV jako společnost působící
napříč oblastmi chemikálií, paliv a energií s výrazným zaměřením na
udržitelnost a cirkulární ekonomiku. Nová identita vychází z
dědictví značky, vyjadřuje pokrok a vytyčuje cestu do budoucnosti.
Barvy nového designu přitom navazují na původní odkaz a historii
značky. Přizpůsobení základní barevné palety vytváří jasnější
akcent a vyzařuje budoucí a moderní základ založený na digitální
oblasti.
Zdroj: TZ