OMV představuje novou identitu značky

OMV_nová čerpací stanice

OMV představuje novou identitu značky

OMV posouvá transformaci své značky do další fáze. Představila novou korporátní identitu, kterou během následujících 3 let nasadí v sedmi zemích - Rakousku, Rumunsku, Maďarsku, Slovensku, České republice, Bulharsku a Srbsku. Nová vizuální podoba vystihuje strategické zaměření společnosti, které na první místo klade udržitelnou energii, udržitelnou mobilitu a udržitelný životní styl pro každého.

Inovované logo a vizuální podoba se objeví na kontaktních místech OMV zaměřených na segment B2B (business to business) i B2C (business to consumer). Nový design bude postupně zaváděn na přibližně 1 000 čerpacích stanicích OMV, které obsluhují více než 650 000 zákazníků denně. Identita značky bude použita i v rámci rychle se rozšiřující sítě EV nabíječek eMotion, během 3 let se aktualizace dotkne přibližně 1,5 milionu aplikací loga. Transformace začíná na digitálních platformách, v první řadě na webu skupiny OMV new.omv.com a bude pokračovat rebrandingem aplikací OMV MyStation a eMotion, které využívá napříč regionem CEE víc než 1 milion uživatelů.    

OMV_nové logo            

"Hlavní náplní práce OMV Retail je udržovat lidi v pohybu. Přitom se snažíme předvídat budoucí potřeby a očekávání zákazníků a nabízet inovativní, udržitelná a digitální řešení. Nová identita naší značky a slogan 'Forward for Good' zdůrazňují firemní strategii, celkovou transformaci a ukazují naši vizi orientovanou na budoucnost," komentuje rebranding Daniel Vasilache, Country Retail manager OMV Česká republika.

Dosavadní vizuální identitu z roku 1995 nahradí komplexní inovovaná strategie značky a nový branding. Základním prvkem nového loga je ikonický symbol představující OMV jako společnost působící napříč oblastmi chemikálií, paliv a energií s výrazným zaměřením na udržitelnost a cirkulární ekonomiku. Nová identita vychází z dědictví značky, vyjadřuje pokrok a vytyčuje cestu do budoucnosti. Barvy nového designu přitom navazují na původní odkaz a historii značky. Přizpůsobení základní barevné palety vytváří jasnější akcent a vyzařuje budoucí a moderní základ založený na digitální oblasti.

Zdroj: TZ

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/05 Téma číslaPumpy a myčky pod vodou
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek