OMV prodloužilo partneství s kampaní "Celé Česko čte dětem"

Celostátní kampaň "Celé Česko čte dětem", se kterou OMV čerstvě prodloužila smlouvu o vzájemné spolupráci až do poloviny roku 2014, se od svého vzniku v roce 2006 snaží nejen o renesanci čtení dětem, ale přináší jim i kvalitní literaturu. OMV je nejdéle spolupracujícím partnerem kampaně.

Dušek Jaroslav

Mezi nadšené propagátory kampaně patří populární herec a moderátor Jaroslov Dušek

"Předčítání dětem rozvíjí jejich paměť a představivost, učí myšlení. Utváří také pevné pouto mezi rodičem a dítětem. Stačí dvacet minut denně. Každý den. Jde o investici do naší nejmladší generace, proto jsme rádi, že můžeme kampani dlouhodobě pomáhat," vysvětluje důvody prodloužení smlouvy vedoucí provozu čerpacích stanic OMV Česká republika Pavel Kovář.
OMV nepřispívá jen finančně, ale na kampani se aktivně podílejí i její zaměstnanci. V roce 2013 se znovu zapojí do interní sbírky hodnotných knih pro děti. Naváží tak na svoji úspěšnou sbírku z roku 2011, jejímž výsledkem bylo 1 500 knih, které byly rozděleny do 80 dětských ordinací v ČR. Cílem projektu je vybudovat dětské knihovny v nemocnicích a ambulancích dětských lékařů pro děti, které jsou krátkodobě nebo bohužel i dlouhodobě hospitalizované v nemocnicích, a také těm, které čekají na vyšetření v ambulancích.
"Velice si ceníme dlouhodobé finanční podpory OMV a spolupráce, která je pro činnost naší organizace zásadní.," říká zakladatelka a ředitelka Celé Česko čte dětem Eva Katrušáková a dodává: "Díky finanční podpoře jsme mohli a nadále můžeme kampaň pořádat a prezentovat i svého partnera, společnost OMV."
O tom, že OMV v České republice podporuje v rámci svých CSR aktivit špičkový projekt, svědčí i skutečnost, že Eva Katrušáková byla za kampaň Celé Česko čte dětem® zvolena finalistkou soutěže Sociálně prospěšný podnikatel roku 2012, kterou vyhlašuje Ernst & Young a Schwabova nadace pro sociální podnikání ve spolupráci s HR Partners.
Kromě jednorázových sbírek jsou finanční prostředky společnosti OMV po celou dobu spolupráce využívány na celou řadu pravidelných projektů. Mezi ně patří například zapojování škol, školek, knihoven a jiných institucí do kampaně Celé Česko čte dětem®, nebo vrcholná akce kampaně Týden čtení dětem v České republice.
Do kampaně je zapojeno doslova celé Česko, od téměř stovky známých osobností jako jsou Dagmar Havlová, Michal Horáček, Zdeněk Svěrák, Barbora Špotáková, Aňa Geislerová až po kapelu Chinaski. Patrony kampaně Celé Česko čte dětem® jsou spisovatel Michal Viewegh, písničkář Jarek Nohavica, herec Bolek Polívka a herečka a zpěvačka Zora Jandová.

Autor: red, Zdroj: OMV

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek