OMV začne komunikovat na Facebooku

Společnost OMV, která v České republice působí od roku 1991 a provozuje okolo 220 čerpacích stanic, se letos zaměří na sociální sítě, konkrétně na nejpopulárnější facebook.

ČS OMV

Síť čerpacích stanic chystá spuštění komunikace na Facebooku, kde se vedle podpory stávajících promoakcí zaměří také na pomoc řidičům na cestách. Komunikaci v sociálních médiích pro OMV zajišťuje pražská pobočka agentury Triad Advertising, která vyhrála výběrové řízení pro Českou republiku a Slovensko.

Autor: red, Zdroj: Economia

Diskuse

  • J-UL, 25. 2. 2013 11:21: No a to se kdysi říkalo že prej chtějí v ČR skončit...
      Reagovat na komentář
    Přidat nový komentář

    Petrol Magazín

    Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
    Aktuální číslo

    Přihlašte se k odběru novinek