Shell spolupracuje s kanálem Discovery Channel

Globální energetická a petrochemická společnost Shell ve spolupráci s televizním kanálem Discovery Channel představila kampaň, ve které testuje nový motorový olej Shell Helix Ultra v extrémních podmínkách.

Shell
Ve třídílné televizní sérii se postupně představí tři hvězdy Hollywoodu, které s profesionálním řidičem vytvoří posádku, jež bude cestovat v náročném terénu a testovat, jak se olej chová v určitých podmínkách. Kampaň poběží v 75 zemích světa v rámci televizního vysílání a digitálních médií, jež zahrnují aplikace pro mobilní telefony, hru na Facebooku nebo záběry ze zákulisí na YouTube. Kampaň je dílem společnosti JWT London ve spolupráci s produkční společností North One.

Zdroj: Economia

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek