18. 6. 2020
Vůně do auta SHERON Talisman a také letní směs do
ostřikovačů SHERON Power, které vyrábí společnost DF Partner, se
staly letošním vítězem jubilejního 20. ročníku marketingového
programu Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka. O titul se letos
ucházelo 160 nových a inovovaných výrobků, které bojovaly o přízeň
4 000 spotřebitelů v celkem 51 kategoriích.
Výrobky zlínské společnosti DF Partner ovládly hned dvě
kategorie: "Vůně do auta" respektive "Autokosmetika"."Jsme velice
hrdí na to, že výrobky značky SHERON jsou u zákazníků tak oblíbené
a ve spotřebitelských soutěžích pravidelně vítězí. Velmi si toho
vážíme a zároveň cítíme závazek k našim zákazníkům, kterým chceme i
nadále poskytovat výrobky té nejvyšší kvality,"hodnotil vítězství
ve dvou kategoriích Tomáš Skopový, ředitel marketingu společnosti
DF Partner.
Podle Skopového obsadila směs do ostřikovačů SHERON Power první
příčku především díky speciální receptuře zajišťující vyšší mycí
účinek."Tato směs do ostřikovačů zajistí nejen lepší výhled a
čistější sklo, ale zároveň pomáhá lépe odstraňovat hmyz než běžné
ostřikovače. Letní ostřikovač Power navíc vyniká svěžím aroma s
vůní broskví. Atraktivní vzhled v oranžové barvě zase evokuje
energii a sílu,"dodal Skopový.

Vůně do auta Sheron Talisman, které si DF partner nechává
vyrábět v Itálii, u spotřebitelů zabodovala také díky originálnímu
designu."Osvěžovač vypadá jako malý čertík a nabízíme ho v šesti
vůních a barvách. Vůně jsou vyrobené z kvalitního parfémovaného
polymeru a po rozbalení vydrží až 45 dní,"uzavírá Tomáš
Skopový.

Společnost DF Partner už 30 let vyrábí a dodává na tuzemský trh
autochemii a autokosmetiku značky SHERON. Letos, vzhledem k
mimořádné situaci v souvislosti s šířením koronaviru, spustila také
výrobu dezinfekčních prostředků PROFEX.
Vyhlášení výsledků Volby spotřebitelů proběhlo letos 11. června
v Praze netradičně pouze online formou. Slavnostní trofeje,
certifikáty a diplomy ale předají zástupci pořádající společnosti
oceněným firmám osobně.
Autor: TZ SHERON , Zdroj: TZ SHERON