29. 5. 2023

Skupina Orlen Unipetrol byla oceněna v soutěži Czech
Industry Challenge
Bezpečnostní a vodíková kampaň, průmyslová fotografie, výuková
virtuální realita či kreativní veletržní stánek. Skupina Orlen
Unipetrol byla oceněna v pěti kategoriích soutěže Czech
Industry Challenge.
Prestižní celorepubliková soutěž Czech Industry Challenge,
zastřešená Ministerstvem průmyslu a obchodu, každý rok oceňuje
firmy z průmyslového odvětví v mnoha kategoriích. Již
čtvrtý ročník v řadě skupina Orlen Unipetrol obsadila první příčky
této výzvy, která podporuje atraktivitu firem českého průmyslu, a
to v pěti kategoriích. Skupina získala první místo ve dvou
kategoriích, a to v oblasti kreativního BOZP/PO, a v kategorii
kreativního veletržního stánku. Druhé místo, které bylo obhájeno ve
třech kategoriích, bylo uděleno porotou složenou z odborníků v
oboru za průmyslovou fotografii, firemní webové stránky, a nevšední
reklamní předmět. Odborná porota ocenila také vodíkovou kampaň, za
kterou si skupina odnesla mimořádné ocenění za rok 2022 za
nadstandardní aktivity v rámci kreativní průmyslové osvěty, které
je příkladná a inspirativní pro ostatní subjekty.
"Z výhry v Czech Industry Challenge máme velikou radost a
zejména nás velmi těší, že jsme se umístili na předních příčkách
v tolika kategoriích. Jsme obzvláště rádi, že jsme získali
ocenění za kreativní kampaň na bezpečnost práce, na kterou klademe
v našich provozech velký důraz. Již počtvrté jsme získali také
ocenění za průmyslovou fotografii, pořízenou v jednom
z našich výrobních areálů. Podpora atraktivity českého
průmyslu prostřednictvím uměleckých fotografií je skvělým způsobem,
jak vzbudit zájem o toto odvětví u dnešní mládeže, proto nás
dlouholetá ocenění v nejen této kategorii také velmi těší,"
uvádí k výhře Michał Chmiel, personální ředitel skupiny Orlen
Unipetrol.
První místo za kreativní kampaň na téma bezpečnosti práce,
ochrany zdraví a požární ochrany skupina získala za bezpečnostní
kampaň, která upozorňuje na nejčastější přestupky a jejich možné
následky, které se v provozu vyskytují. Ta byla zpracována
živou formou, aby co nejvíce přiblížila zaměstnancům rizika
zakázaných činností. Ocenění prvním místem za kreativní veletržní
stánek porota udělila za poutavé zpracování prezentace a vizuálů,
které byly předvedeny na stánku při světovém veletrhu polymerů
v německém Düsseldorfu.
Druhé místo za nevšední reklamní předmět bylo získáno za brýle
s rozšířenou/virtuální realitou, díky nimž mohou uživatelé,
zejména studenti a noví zaměstnanci v zácviku, nahlédnout do
výrobních a logistických technologií. Ocenění stříbrným místem za
průmyslovou fotografii pořízenou Bohuslavem Rybínem
s postprodukcí Michala Černicha, kreativního specialisty Orlen
Unipetrolu, skupina získala za snímek chladících věží litvínovské
rafinerie v nočních hodinách.
Mimořádné ocenění za nadstandardní aktivity v rámci kreativní
průmyslové osvěty udělila odborná porota za zpracování vodíkové
kampaně, v rámci které byla v březnu letošního roku
otevřena na pražském Barrandově veřejná vodíková čerpací stanice,
kterou skupina Orlen Unipetrol posiluje vodíkovou přítomnost
v České republice.
Každý rok se firmy z různých průmyslových odvětví zapojují
do celonárodní výzvy Czech Industry Challenge, která mimo vzbuzení
zájmu v očích mládeže a popularizace značky pomáhá se
získáváním nových talentů do odvětví. Odborné poroty, které výherní
snímek soutěže vybírají, jsou složené z odborníků v oborech
fotografie, grafika, HR, marketingová komunikace, PR, psychologie,
IT, webový design i animace.
Zdroj: TZ