Společnost MBG si z EuroShopu přivezla cenné kontakty

Získání nových kontaktů a nových obchodních příležitostí a zvyšování povědomí o značce byly dva hlavní cíle, se kterými se společnost MBG, zabývající se vybavením interiérů prodejen, rozhodla již počtvrté zúčastnit mezinárodního veletrhu EuroShop. Ten se konal od 16. do 20. února v německém Düsseldorfu.

MGB vystava

"Účast na EuroShopu pro nás není jen prestižní záležitostí, ale také společenskou událostí. Prezentovali jsme se jako firma nabízející své služby v rámci celé Evropy. EuroShop pokládáme za důležitou dodavatelsko-odběratelskou platformu, na které jsme absolvovali řadu jednání se stávajícími obchodními partnery a s našimi dodavateli. Vedle toho se nám podařilo navázat kontakty nové, díky nimž jsme nalezli další obchodní příležitosti. A v neposlední řadě jsme zjistili, co je nového u konkurence a jaké jsou aktuální trendy v našem oboru," shrnul přínosy účasti na veletrhuředitel společnosti MBG Karel Melichařík. MBG vystavuje na EuroShopu od roku 2002. V letošním roce se veletrhu, který se konal v 15 halách düsseldorfského výstaviště, zúčastnilo přes 2300 vystavovatelů.

Autor: TZ, Zdroj: MBG

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek