12. 3. 2014
Získání nových kontaktů a nových obchodních příležitostí
a zvyšování povědomí o značce byly dva hlavní cíle, se kterými se
společnost MBG, zabývající se vybavením interiérů prodejen,
rozhodla již počtvrté zúčastnit mezinárodního veletrhu EuroShop.
Ten se konal od 16. do 20. února v německém
Düsseldorfu.

"Účast na EuroShopu pro nás není jen prestižní záležitostí, ale
také společenskou událostí. Prezentovali jsme se jako firma
nabízející své služby v rámci celé Evropy. EuroShop pokládáme za
důležitou dodavatelsko-odběratelskou platformu, na které jsme
absolvovali řadu jednání se stávajícími obchodními partnery a s
našimi dodavateli. Vedle toho se nám podařilo navázat kontakty
nové, díky nimž jsme nalezli další obchodní příležitosti.
A v neposlední řadě jsme zjistili, co je nového u
konkurence a jaké jsou aktuální trendy v našem oboru," shrnul
přínosy účasti na veletrhuředitel společnosti MBG Karel Melichařík.
MBG vystavuje na EuroShopu od roku 2002. V letošním roce se
veletrhu, který se konal v 15 halách düsseldorfského
výstaviště, zúčastnilo přes 2300 vystavovatelů.
Autor: TZ, Zdroj: MBG