U EuroOilu se „trhá losem“

Síť 190 čerpacích stanic EuroOil, vlastněná společností Čepro, spustila 1. června velkou marketingovou kampaň nazvanou "Trhni losem", která potrvá až do 30. června.

ČS Eurooil

Kampaň je spojena s akcí, v rámci níž každý zákazník, jenž natankuje minimálně 30 litrů pohonných hmot, od pokladní získá "los", resp. kupon. Ten po obdržení roztrhne a okamžitě se dozvídá, zda vyhrál 0,33l nápoj zdarma nebo poukázku na nákup paliva v hodnotě 300 Kč v síti EuroOil. Okamžitá výhra však není jediným tahákem soutěže. Na webových stránkách může po registraci každý zákazník zadat číslo účtenky a v soutěži pokračovat o hlavní výhru, kterou je "palivo na rok zdarma" - poukázky na nákup pohonných hmot v hodnotě 20 000 Kč. Soutěž o poukázky na odběr paliva probíhá také na facebookových stránkách EuroOil.
"Cílem promo akce Trhni losem je zvýšení jednotkového nákupu a samozřejmě také přilákání nových řidičů k našim čerpacím stanicím," říká Lenka Svobodová, vedoucí oddělení marketingu a komunikace společnosti Čepro. Kampaň je komunikována v on-line mediích, včetně Facebooku, dále pak na billboardech, v rozhlase a také na inzertních nosičích na čerpacích stanicích EuroOil. Kampaň probíhá na všech čerpačkách EuroOil mimo dvou bezobslužných stanic a jedné tankovací lodě na Vltavě.

Autor: TZ, Zdroj: Čepro

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek