27. 6. 2014
Nejmenší výstavní prostor těsně navazující na dvoranu s
konferenčním centrem byl do posledního místečka zastavěn expozicemi
firem, které nabízely techniku, vybavení, služby nebo produkty pro
prodejny, bistra a restaurace čerpacích stanic.

Shop & Convenience
Příjemný obchod se vstřícnou atmosférou k nakupování
nabízely nejen svým partnerům, ale i potenciálním franchisantům
velké společnosti jako Agip nebo Aral s velmi zdařilým bistrem
pro čerpací stanice Petit bistro. Konkurenční a zcela nové koncepce
provozování malých, především potravinových prodejen u čerpacích
stanic nabízely známé "supermarketové" značky SPAR nebo BILLA.

Lekkerland - všechno z jedné ruky
Pod heslem Všechno z jedné ruky se představil jako jasný
lídr trhu zásobování obchodu čerpacích stanic Lekkerland
v expozici, jejíž základem byl regulérní shop čerpací stanice
s plně funkčním bistrem. Jaká škoda, že se firmě v Česku
nedařilo. (obr. vlevo nahoře)
Vitrína - tři v jednom
Velice důmyslnou vitrínu s názvem Fusion s nabídkou v
teplé, neutrální a chlazené zóně jídel a pití určitě najde
uplatnění na čerpacích stanicích, kde není moc místa pro klasické
řazení těchto sekcí do jednotlivých vitrín seřazených vedle sebe.
Navíc otevřený regál lépe prodává…(obr. vpravo nahoře)

Pizza a bageterie pro malé čerpací stanice
Silným trendem v obchodě na čerpacích stanicích je rozšiřování
gastroslužeb, ale u menších čerpacích stanic je často problémem
prostorová náročnost, předimenzovaná výkonnost vůči marketingovému
potenciálu dané lokality a vysoká cena technologií. Proto řada
firem na veletrhu přišla s řešením pro malé gastroprovozy,
nenáročné na prostor. Dodavatel mražených jídel Pizza&Baguette
představil stavebnicové pece, které se jednoduše vejdou do zábaří
gastrokoutku i na malé stanici. (obr. vlevo nahoře)
Fritéza pro malé bistro
V expozici společnosti FoodEquipmentConcepts budila
zaslouženou pozornost kompaktní fritéza, která se bezproblémově dá
umístit do zábaří bistra čerpací stanice. Díky vestavěné digestoři
s účinnými filtry se navíc nešíří po prostorách prodejny
typický olejový odér. (obr. vpravo nahoře)

Káva se sušenkou
Ve světové premiéře v malém stánku producent a distributor
ledové chlazené 100% přírodní kávy Lattesso představil jednoduchý
nápad s nezanedbatelným obchodním potenciálem - první Coffee
to go s pravou italskou sušenkou Amaretti zabalenou
v prolisu víčka pod nálepkou. (obr. vlevo nahoře)
Nejen displej na květiny
Dodavatel interiéru čerpacích stanic Decor Metal prezentoval
nekonformní přístup k designu prodejních prostor čerpacích
stanic na obrazovce, jedním z mála exponátů na stánku firmy
byl velice pohledný a důmyslný přístěnný displej na čerstvé
květiny. (obr. vpravo nahoře)
Autor: Tomáš Mikšovský, Zdroj: PETROLmedia