Úspěšné představení nového mezinárodního petrolejářského veletrhu

Na "Den otevřených dveří" nového veletrhu UNITI expo ve Stuttgartu se dostavilo 130 mezinárodních delegátů. Oficiálním mediálním partnerem pro Českou republiku je PETROLmagazín.

UNITI 2

Čtyři měsíce předtím, než nový mezinárodní veletrh UNITI expo otevře své brány návštěvníkům z oboru maloobchodního prodeje ropy a zpracování paliv, přijali vystavovatelé pozvánku organizátorů výstavy a přišli se na výstaviště před samotnou výstavou osobně podívat.

250 vystavovatelů ze 24 států

V současnosti již zakoupilo výstavní plochu pro svojí expozici více než 250 vystavovatelů. Delegáti z většiny ze 24 států, které zatím budou na výstavě reprezentovány, přistáli na stuttgartském mezinárodním letišti, které je od výstaviště vzdáleno jen několik minut chůze, do překvapivě slunečného dne s modrou oblohou, což jen přispělo k velmi úspěšnému zahájení této klíčové schůze.
Všichni přítomní si po prohlídce výstaviště Messe Stuttgart vyslechli proslovy od organizátorů výstavy UNITI expo, Elmara Kühna, ředitele UNITI, Bruna Boroewitsche, výkonného ředitele společnosti com-a-tec, a Nicka Needse, generálního ředitele společnosti McLean Communications, o různých záležitostech týkajících se výstavy. Zahrnovaly informace o výstavních stáncích, marketingových plánech a provozních záležitostech. Stuttgartský výstavní výbor rovněž pronesl proslov o místní infrastruktuře a vhodnosti Stuttgartu jako místa konání významných evropských veletrhů.

Globální rozměr

Elmar Kühn z UNITI okomentoval průběh dne slovy: "Bylo pro nás velmi důležité zorganizovat toto shromáždění před samotnou výstavou. Většina lidí, která se k nám přidala, doposud na výstavišti ve Stuttgartu nebyla a ze všech připomínek, které jsme po shromáždění obdrželi, bylo zřejmé, že tato přípravná plánovací schůze byla pro všechny účastníky velice přínosná. Při této příležitosti jsme rovněž vystavovatele informovali o našich intenzivních mezinárodních marketingových programech a ujistili jsme je, že se zavazujeme přilákat na začátku letošního června do Stuttgartu na první výstavu UNITI expo skutečně globální obecenstvo." 

Záruka vysoké úrovně

Robert Åsbrink, odborník na marketingovou komunikaci společnosti Wayne, uvedl: "Dnešní prohlídka výstaviště takovým uspořádaným způsobem a společně se zástupci ostatních společností, které budou na UNITI expo zastoupeny, pro mě byla nesmírně přínosná." Bathuan Kiroglu, obchodní ředitel turecké společnosti Mepsan, dodal: "Bude to pro nás nesmírně přínosné při plánování naší účasti na UNITI expo. A navíc to byl velmi příjemný den." David MacHale, marketingový ředitel společnosti Tokheim, zakončil slovy: "Teď když jsem viděl špičkovou vybavenost výstaviště Messe Stuttgart, jsem si zcela jistý, že to v červnu dopadne výborně."
Den byl zakončen návštěvou jedné z nejhlavnějších stuttgartských atrakcí, muzea Porsche, a následnou večeří v restauraci v centru města, kde se celý večer podávala tradiční místní jídla a nápoje.

Vystavovatelé se mohou ještě přihlásit!

Organizátoři uvádějí, že je stále čas objednat si na UNITI expo výstavní stánek, upozorňují však, že dvě hlavní haly jsou již zaplněné. PETROLmagazín je oficiálním mediálním partnerem mezinárodního veletrhu UNITI expo pro Českou republiku a z výstavy přinese rozsáhlé zpravodajství.

UNITI 1


UNITI logo

3. - 5. června 2014 Messe Stuttgart, Německo

Informace o předběžné registraci a dotazy návštěvníků:

 www.uniti-expo.com

Všeobecné informace - com-a-tec GmbH, 

uniti-expo@com-a-tec.de,

telefon +49 7721 98 30 0

Autor: red, Zdroj: PETROLmagazín

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek