21. 2. 2014
Na "Den otevřených dveří" nového veletrhu UNITI expo ve
Stuttgartu se dostavilo 130 mezinárodních delegátů. Oficiálním
mediálním partnerem pro Českou republiku je
PETROLmagazín.

Čtyři měsíce předtím, než nový mezinárodní veletrh UNITI expo
otevře své brány návštěvníkům z oboru maloobchodního prodeje ropy a
zpracování paliv, přijali vystavovatelé pozvánku organizátorů
výstavy a přišli se na výstaviště před samotnou výstavou osobně
podívat.
250 vystavovatelů ze 24 států
V současnosti již zakoupilo výstavní plochu pro svojí
expozici více než 250 vystavovatelů. Delegáti z většiny ze 24
států, které zatím budou na výstavě reprezentovány, přistáli na
stuttgartském mezinárodním letišti, které je od výstaviště vzdáleno
jen několik minut chůze, do překvapivě slunečného dne s modrou
oblohou, což jen přispělo k velmi úspěšnému zahájení této klíčové
schůze.
Všichni přítomní si po prohlídce výstaviště Messe Stuttgart
vyslechli proslovy od organizátorů výstavy UNITI expo, Elmara
Kühna, ředitele UNITI, Bruna Boroewitsche, výkonného ředitele
společnosti com-a-tec, a Nicka Needse, generálního ředitele
společnosti McLean Communications, o různých záležitostech
týkajících se výstavy. Zahrnovaly informace o výstavních stáncích,
marketingových plánech a provozních záležitostech. Stuttgartský
výstavní výbor rovněž pronesl proslov o místní infrastruktuře a
vhodnosti Stuttgartu jako místa konání významných evropských
veletrhů.
Globální rozměr
Elmar Kühn z UNITI okomentoval průběh dne slovy: "Bylo pro
nás velmi důležité zorganizovat toto shromáždění před samotnou
výstavou. Většina lidí, která se k nám přidala, doposud na
výstavišti ve Stuttgartu nebyla a ze všech připomínek, které
jsme po shromáždění obdrželi, bylo zřejmé, že tato přípravná
plánovací schůze byla pro všechny účastníky velice přínosná. Při
této příležitosti jsme rovněž vystavovatele informovali o našich
intenzivních mezinárodních marketingových programech a ujistili
jsme je, že se zavazujeme přilákat na začátku letošního června do
Stuttgartu na první výstavu UNITI expo skutečně globální
obecenstvo."
Záruka vysoké úrovně
Robert Åsbrink, odborník na marketingovou komunikaci společnosti
Wayne, uvedl: "Dnešní prohlídka výstaviště takovým uspořádaným
způsobem a společně se zástupci ostatních společností, které budou
na UNITI expo zastoupeny, pro mě byla nesmírně přínosná." Bathuan
Kiroglu, obchodní ředitel turecké společnosti Mepsan, dodal: "Bude
to pro nás nesmírně přínosné při plánování naší účasti na UNITI
expo. A navíc to byl velmi příjemný den." David MacHale,
marketingový ředitel společnosti Tokheim, zakončil slovy: "Teď když
jsem viděl špičkovou vybavenost výstaviště Messe Stuttgart, jsem si
zcela jistý, že to v červnu dopadne výborně."
Den byl zakončen návštěvou jedné z nejhlavnějších stuttgartských
atrakcí, muzea Porsche, a následnou večeří v restauraci v centru
města, kde se celý večer podávala tradiční místní jídla a
nápoje.
Vystavovatelé se mohou ještě přihlásit!
Organizátoři uvádějí, že je stále čas objednat si na UNITI expo
výstavní stánek, upozorňují však, že dvě hlavní haly jsou již
zaplněné. PETROLmagazín je oficiálním mediálním partnerem
mezinárodního veletrhu UNITI expo pro Českou republiku a
z výstavy přinese rozsáhlé zpravodajství.


3. - 5. června 2014 Messe Stuttgart, Německo
Informace o předběžné registraci a dotazy návštěvníků:
www.uniti-expo.com
Všeobecné informace - com-a-tec GmbH,
uniti-expo@com-a-tec.de,
telefon +49 7721 98 30 0
Autor: red, Zdroj: PETROLmagazín