8. 12. 2015
Na čerpacích stanicích Shell se již podeváté objevují
výrobky dětí z transplantační jednotky hematologického oddělení FN
v Motole. Každá dětmi zdobená vánoční dekorace upozorní zákazníky
na možnost pomoci Nadačnímu fondu Kapka naděje.

V rámci kampaně proběhne i online aukce letošního
unikátního kalendáře nadace s výjimečnými osobnostmi. Stejně jako v
minulých letech budou získané finanční prostředky využity na
podporu projektu Banky pupečníkové krve, který společnost Shell
dlouhodobě podporuje.
Na začátku prosince se ve vitrínách věrnostního
programu Shell ClubSmart objevily vánoční ozdoby, které
vlastnoručně ozdobily děti hospitalizované na Klinice dětské
hematologie a onkologie 2. LF UK a FN Motol v Praze. Vánoční baňky
tak budou členy věrnostního programu Shell ClubSmart až do 15.
ledna 2016 vyzývat k darování nasbíraných bodů ve prospěch
Nadačního fondu Kapka naděje. V rámci dlouhodobé spolupráce za
každý zákazníkem darovaný věrnostní bod přispívá společnost Shell
jednou korunou na podporu projektu Banky pupečníkové krve. Získané
finanční prostředky jsou využívány převážně na pokrytí nákladů
spojených se skladováním štěpů pupečníkové krve a nákup potřebného
přístrojového vybavení. Online portál věrnostního programu
Shell ClubSmart navíc umožňuje všem svým členům zapojit se do aukce
o výjimečný kalendář Nadačního fondu Kapka naděje, pro letošní rok
nazvaný "Příběhy 2016 - Hrdinové", jehož fotografie zachycují
dětské pacienty s takovými osobnostmi, jako jsou plastický chirurg
Bohdan Pomahač, snowboardová šampiónka Eva Samková nebo mecenáška a
sběratelka umění Meda Mládková. Kalendář podepsaný Vendulou
Pizingerovou, prezidentkou Nadačního fondu Kapka naděje, získá ten,
kdo nabídne do konce dne 15. ledna 2016 nejvyšší počet svých Shell
ClubSmart bodů (aukce).
"Předvánoční období je vždy časem, kdy naši
věrní zákazníci nejvíce pomáhají. A vzhledem k tomu, že nasbírané
věrnostní body starší tří let k 31. prosinci 2015 ztrácí svou
platnost, připomínáme nejen jejich držitelům, že mohou využít
možnosti darovat je Nadačnímu fondu Kapka naděje. Děkujeme mockrát
všem, kteří společně s námi podporují dobrou věc," uvedl Petr
Šindler, manažer komunikace Shell Czech Republic
a.s.
Autor: TZ, Zdroj: Shell