13. 12. 2016
Ze statistik autobazarů AutoPoint, které patří do
skupiny Auto Palace, vyplývá, že zákazníci při nákupu malých
vozidel chtějí benzinové motory, u ojetých automobilů střední třídy
a výše pak převažují vznětové motory.

Podle statistik sítě autobazarů AutoPoint lidé kupují více
malých vozů s benzinovým motorem než zákazníci, kteří si
pořizují vozy střední a vyšší třídy. Ve srovnání tříd to pak
v detailu vypadá tak, že 9 z 10 automobilů kategorie "malých
vozů" mají pod kapotou zážehový motor, naopak majitel každého
čtvrtého z pěti vozů spadajícího do vyšší katergorie odjíždí
z autobazaru ve vozidle, které pohání turbodiesel.
"Naše statistiky nepoukazují na nic převratného,
pouze potvrzují tento dlouhodobý fakt," říká Ralph
Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR.
"Ojetiny se vznětovým motorem si u nás často pořizují lidé,
kteří častěji a dále cestují, ať už jsou to rodiny s dětmi,
zaměstnanci firem dojíždějící každodenně do práce nebo podnikatelé
cestující za byznysem. Naopak pro malé vozy si k nám chodí čím
dál tím častěji lidé staršího věku, kteří vůz používají
k dojížďkám na nákup, k lékaři nebo na výlety po
okolí," dodává Ralph Howie.
Společnost AutoPoint má ve svém portfoliu téměř 1500
ojetých automobilů - od vozů nižší, střední i vyšší třídy, přes
off-roady, užitková vozidla nebo minibusy.
Autor: TZ