19. 5. 2016
Maloobchodní obchod s palivy se potýká s neustále
se měnícím a náročným ekonomickým prostředím. Nový slogan "We
CareMore" je odpovědí OMV na tyto výzvy. Jeho úspěch je poháněn
neustálou snahou o co nejlepší kvalitu výrobků, služeb a
technologií, jakož i zaměřením na zákazníky, partnery a zaměstnance
čerpacích stanic OMV.

Interní soutěže mezi týmy čerpacích stanic i neustálá
spolupráce mezi partnery a zákazníky dává zaměstnancům OMV možnost
vystupovat jako ambasadoři značky a poskytovat jedinečný zážitek.
Čerpací stanice OMV nabízejí mnohem víc než jen pohonné hmoty. Jsou
to multifunkční střediska služeb a partneři, jejichž cílem je
překročit očekávání zákazníků nadprůměrnou kvalitou, flexibilitou a
nejvyšším výkonem. Zákazníci čerpacích stanic OMV
oceňují vynikající kvalitu, špičkové služby a široký výběr vysoce
kvalitních produktů - od paliv po chuť kávy u VIVA.
Nejlepší suroviny s pečetí Fairtrade jsou zkombinovány s
nejlepší směsí kávy z renomovaných pražíren kávy Gimoka v Itálii.
Každodenně se obslouží 1,3 milionu zákazníků na cca 1 400 čerpacích
stanicích OMV v celkem 9 evropských zemích. Každý rok je
prodáno 30 milionů šálků kávy, což je důkazem vedoucího postavení
OMV na trhu. "We care more definuje naši servisní
kulturu," vysvětluje Michal Janda, marketingový ředitel OMV pro ČR
a dodává: "Potřeby a přání zákazníků jsou pro nás nejdůležitější ve
všem, co děláme. Čerpací stanice OMV by měly být pro naše zákazníky
první volbou. Naším cílem je nabídnout jim více, než nabízí
konkurence. Čím lépe, flexibilněji a kreativněji se budeme
přizpůsobovat ekonomickým změnám a přáním zákazníků, tím úspěšnější
do budoucna budeme."
Aktivní zapojení partnerů a zaměstnanců čerpacích
stanic podněcuje kreativitu a inspiruje všechny napříč trhy. Úspěch
různých místních iniciativ vytvořených partnery a zaměstnanci
čerpacích stanic OMV demonstruje silnou identitu značky a závazek
pokračovat v plnění slibů. "We Care More je
filozofie naší značky. Ukazuje našim zákazníkům skutečnou vizi OMV
tím, že jim nabízí to, co nejvíce oceňují. Což znamená vynikající
výběr potravin, nejlepší kávu, jedinečnou atmosféru a ty nejlepší
služby spolu s palivy nejlepší kvality. Koneckonců, co
v životě rozhoduje, jsou právě maličkosti. Na to se naši
zákazníci mohou spolehnout. Všude. Kdykoliv," uzavírá Michal
Janda.
Autor: TZ, Zdroj: OMV