Značka Mobil se vrací na čerpací stanice v Austrálii

Australská síť čerpacích 7-Eleven by chtěla obnovit na svých 300 čerpacích stanicích, které v roce 2010 koupila od společnosti ExxonMobile za 300 milionů dolarů, značku Mobil.

CS Mobile a 7-ElevenExxonMobile totiž do sítě 7-Eleven nadále dodává palivo a představitelé firmy se domnívají, že logo známé značky by na jejich čerpací stanice přilákalo nové zákazníky. ''My nechceme , aby naše čerpací stanice byly Mobilem s nápisem 7-Eleven na dveřích, my chceme, aby se značka 7-Eleven stala plnohodnotným prodejcem pohonných hmot," tvrdili v květnu 2010 představitelé společnosti, ale nyní svůj názor mění. Tento nečekaný krok přichází navíc v době, kdy společnosti Shell a BP uvažují o prodeji svých distribučních sítí v Austrálii.
Experti se domnívají, že se jedná o pokus vydělat na rostoucí poptávce po prémiových palivech v Austrálii, neboť dražší pohonné hmoty se budou mnohem lépe prodávat pod 100 let starou značkou než u firmy, která je spíše známá svou sítí obchodů a rychlého občerstevní. Vzrůstající poptávku po prémiovýchj palivech ostatně potvrdili i zástupci další velké distribuční sítě Caltex.
"Trh s prémiovými palivy rozhodně roste, a když se podíváte na ostatní tři největší sítě -  Caltex , BP a Shell - všichni nabízejí značkové prémiové palivo , zatímco 7-Eleven nemá v současné ucelenou nabídku těchto produktů, i když je také nabízí" myslí si Nic Moulis z Australské asociace prodejců a distributorů pohonných hmot.

Autor: jk, Zdroj: PetrolPlaza

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/03 Téma číslaUNITI
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek