20. 11. 2012
Španělská rodinná firma Istobal, přední světový výrobce
mycích linek, vystavovala na veletrhu Automachanika 2012 ve
Frankfurtu nad Mohanem navzdory krizi španělské ekonomiky zajímavé
inovace svých špičkových produktů.

Rodinná firma vlastněná třemi osobami v přímém příbuzenském
vztahu proplouvá kalnými vodami krize především díky silné inovační
strategii, kdy uvádí pravidelně na trh nové produkty. V oblasti
mycích linek pro osobní vozidla byl premiérově uveden na trh nový
model mycí linky M 20. Výrobce ISTOBAL tak reagoval na požadavky
trhu a vyvinul levnější variantu mycí linky. Oproti etablovaným
dodavatelům mycích linek v ČR levná varianta mycích linek
v portfoliu ISTOBALU chyběla. Dává firmě novou šanci uspět u
investorů, kteří mycí linku budují jako doplňkovou službu a
vytíženost tohoto zařízení bude do 20 automobilů za den.
Rovněž v oblasti mycích linek pro nákladní vozy představil
ISTOBAL novou modelovou řadu HEAVY WASH. Ke stávající subtilní řadě
PJ, která umožňuje překrytí kartáčů na předním a zadním čele
vozidla, rozšiřuje sortiment myček pro nákladní vozy o staronový
systém masivní konstrukce s dvojím uložením kartáčů. Tento
systém si trh po pětileté přestávce sám vyžádal a španělský výrobce
se tak vrátil k tomu osvědčenému a desetiletí prověřenému.
Autor: Tomáš Mikšovský, Zdroj: PETROLmedia