Istobal: požadavkům zákazníků vstříc

Španělská rodinná firma Istobal, přední světový výrobce mycích linek, vystavovala na veletrhu Automachanika 2012 ve Frankfurtu nad Mohanem navzdory krizi španělské ekonomiky zajímavé inovace svých špičkových produktů.

AF ISTOBAL P9110568

Rodinná firma vlastněná třemi osobami v přímém příbuzenském vztahu proplouvá kalnými vodami krize především díky silné inovační strategii, kdy uvádí pravidelně na trh nové produkty. V oblasti mycích linek pro osobní vozidla byl premiérově uveden na trh nový model mycí linky M 20. Výrobce ISTOBAL tak reagoval na požadavky trhu a vyvinul levnější variantu mycí linky. Oproti etablovaným dodavatelům mycích linek v ČR levná varianta mycích linek v portfoliu ISTOBALU chyběla. Dává firmě novou šanci uspět u investorů, kteří mycí linku budují jako doplňkovou službu a vytíženost tohoto zařízení bude do 20 automobilů za den.
Rovněž v oblasti mycích linek pro nákladní vozy představil ISTOBAL novou modelovou řadu HEAVY WASH. Ke stávající subtilní řadě PJ, která umožňuje překrytí kartáčů na předním a zadním čele vozidla, rozšiřuje sortiment myček pro nákladní vozy o staronový systém masivní konstrukce s dvojím uložením kartáčů. Tento systém si trh po pětileté přestávce sám vyžádal a španělský výrobce se tak vrátil k tomu osvědčenému a desetiletí prověřenému.

Autor: Tomáš Mikšovský, Zdroj: PETROLmedia

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek