16. 11. 2012
V pondělí startuje soutěž o poukázky na nákup
pohonných hmot na čerpacích stanicích EuroOil. Společnost Čepro
s ní navazuje na letní kampaň na podporu prodeje biopaliv.
Soutěž podpoří promo na čerpacích stanicích, outdoorová nebo
internetová reklama.
Princip soutěže je jednoduchý - každý, kdo natankuje od 19.
listopadu do 9. prosince alespoň 20 litrů jakéhokoliv druhu
pohonných hmot na čerpacích stanicích EuroOil, může zaslat svůj
tip, kolik se v tomto období prodá na všech čerpacích
stanicích EuroOil biopaliv. Autor odpovědi, která bude nejblíže
skutečnosti, vyhrává poukaz na nákup paliva v ceně
100 000,- Kč, třicet dalších získá poukázku v hodnotě
1 000,- Kč.
"Plakáty na čerpacích stanicích doplní promo kartičky přikládané
k účtenkám pro zákazníky. O soutěži se řidiči dozví také
z billboardů a internetových bannerů," doplňuje k podobě
kampaně Lenka Svobodová, vedoucí marketingu Čepra.
Kreativní zpracování kampaně k soutěži, které opět zpracovala
agentura Bison & Rose, se stejně jako v létě opírá o motiv
bílé vlajky. Ta má řidičům připomenout, že se není v období
drahých pohonných hmot potřeba vzdávat svého auta -
s biopalivy lze totiž významně ušetřit.
EuroOil se letos jako první celorepubliková síť rozhodla pro
plošné nasazení prodeje vysoceobjemových biopaliv. Do konce roku
bude na téměř padesáti stanicích v nabídce buď Ethanol E85
nebo směsná motorová nafta SMN 30.
Řidiči jako hlavní výhodu biopaliv vnímají jejich cenovou
výhodnost, neboť mají nižší spotřební daň. "Rozdíl může činit u
benzínu až deset korun na litr, u nafty jde zhruba o tři koruny. To
je v době ekonomické krize, kdy řada lidí počítá každou
korunu, velmi zajímavý benefit do rodinného rozpočtu," konstatuje
Jan Duspěva, obchodní ředitel Čepra. Navíc případná úprava vozu pro
využití ethanolu je v dostupné cenové relaci několika tisíc
korun.
Veškeré informace o nabídce biopaliv jsou k dispozici také na
www.nevzdávejteto.cz, aktuální seznam čerpacích stanic
s biopalivy je k dohledání také v mobilní aplikaci
EuroOil.