Nová prémiová paliva Shell V-Power Nitro+ v ČR

Na českých čerpacích stanicích Shell se začala prodávat nová prémiová paliva Shell V-Power Nitro+ pro benzínové a dieselové motory. Jde o poslední generaci paliv, jejichž složení vykrystalizovalo i díky dlouhodobému technickému partnerství s týmem Ferrari v závodech Grand Prix.

Shell V-Power Nitro+1

Jejich výjimečnost spočívá v okamžitém působení na výkon motoru. Zatímco paliva Shell FuelSave obsahují složení pro okamžitou úsporu paliva a byla vyvinuta proto, aby pomohla zákazníkům šetřit palivo, paliva Shell V-Power Nitro+ naopak pomáhají vozidlům naplno využít jejich potenciál. Česká republika je jednou z prvních zemí na světě, kde jsou tato paliva nahrazující stávající produkty Shell V-Power zaváděna. Zákazníci si tak budou moci nově natankovat benzíny Shell V-Power Nitro+ a Shell V-Power Nitro+ Racing i motorovou naftu Shell V-Power Nitro+ Diesel.
"S novými palivy Shell V-Power Nitro+ navazujeme na úspěšnou řadu našich prémiových paliv Shell V-Power představených již v roce 1999. Vyvinuli jsme nové složení, které pomáhá zvýšit výkon a začne v motoru působit okamžitě," říká Petr Šindler, manažer komunikace, Shell Czech Republic a.s., a dodává: "Jsem rád, že můžeme našim zákazníkům dopřát něco nadstandardního a věřím, že paliva co nejdříve vyzkouší, aby si ověřili jejich vlastnosti."
Nově uváděná paliva Shell V-Power Nitro+ vychází z více než stoletých zkušeností společnosti Shell s výzkumem paliv. "Po celém světě máme přes 120 vědců a palivových specialistů, kteří pracují na inovaci paliv, jejich neustálém vývoji a zavádění do praxe tak, abychom uspokojili nejen měnící se potřeby zákazníků, ale i vozového parku," upřesňuje Igor Janok, ředitel provozu čerpacích stanic Shell v ČR.
Technická spolupráce společnosti Shell s Ferrari neusiluje jen o úspěch na závodní trati. Jejím cílem je přenos závodních technologií do běžných osobních automobilů. Například v nových benzínech Shell V-Power Nitro+ a stooktanovém Shell V-Power Nitro+ Racing se používají stejné modifikátory tření jako v závodních palivech vyvíjených pro formuli 1.
Nové složení paliv V-Power Nitro+ by mělo zlepšovat efektivitu u nových i starších pohonných jednotek. "Ve srovnání s úspornými palivy Shell FuelSave obsahují prémiová paliva Shell V-Power Nitro+ novou silnější čisticí technologii pro rychlejší a účinnější působení v systémech vstřikování i u nejnovější generace dieselů. Použitá technologie vytváří proaktivní ochranu motoru s cílem obnovit a udržet jeho výkon," zdůrazňuje Petr Šindler.
Nová paliva budou dostupná v celé síti čerpacích stanic v České republice od 5. září 2012.
Shell V-Power Nitro+2

Autor: jk, Zdroj: Shell ČR

Diskuse

  • bob, 6. 9. 2012 20:58: Samé pí*oviny, a hurá k 50Kč/L
      Reagovat na komentář
    • hauvard, 12. 9. 2012 16:11: Je to podvod od Shellu , dělají z lidí blbce. chce to k nim nejezdit !!
        Reagovat na komentář
      • Doskočil Michal, 8. 7. 2014 13:28: Mam Peugeot Bipper 1.4HDI natankoval jsem SHELL V-Pover Nitro+ DIESEL a nebýt jednoho šikovného pána,kterému se stalo to samé a poradil mi co mám dělat,kak mě to stálo 25000kč za nové čerpadlo.Ta nafta od SHELLu skoro nemaže, což je u nafty docela podstatná věc!!!
          Reagovat na komentář
        Přidat nový komentář

        Petrol Magazín

        Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
        Aktuální číslo

        Přihlašte se k odběru novinek