16. 10. 2012
Na všech zhruba 180 čerpacích stanicích EuroOil proběhl
mystery shopping. Nezajistila ho výzkumná firma, ale reklamní
agentura Underline.

"Od výzkumu vede někdy dlouhá cesta ke strategii a kreativě. My
nabízíme obojí," popisuje ředitel agentury Marek Řídký službu,
kterou agentura nabízí. Na pumpách byl mj. personál vystaven
modelovým zátěžovým situacím, které měly ukázat jak pohotově a
kvalitně jsou zaměstnanci schopni reagovat.
Mystery shopping je kvalitativní výzkum trhu,
která měří maloobchodní kvalitu služeb nebo kdy se získávají
informace o produktech a službách vlastní či konkurenční
firmy.Mystery shopperje výzkumník, fiktivní nakupující, který
vystupuje jako normální zákazník. Jeho úkolem je nákup výrobku,
kladení otázek, registrace stížností nebo hraní určité role.
Získává zpětnou vazbu o svých zkušenostech.
Zdroj: Economia