Underline vyhrál mystery shopping pro Čepro

Na všech zhruba 180 čerpacích stanicích EuroOil proběhl mystery shopping. Nezajistila ho výzkumná firma, ale reklamní agentura Underline.

CS EuroOil

"Od výzkumu vede někdy dlouhá cesta ke strategii a kreativě. My nabízíme obojí," popisuje ředitel agentury Marek Řídký službu, kterou agentura nabízí. Na pumpách byl mj. personál vystaven modelovým zátěžovým situacím, které měly ukázat jak pohotově a kvalitně jsou zaměstnanci schopni reagovat.


Mystery shopping je kvalitativní výzkum trhu, která měří maloobchodní kvalitu služeb nebo kdy se získávají informace o produktech a službách vlastní či konkurenční firmy.Mystery shopperje výzkumník, fiktivní nakupující, který vystupuje jako normální zákazník. Jeho úkolem je nákup výrobku, kladení otázek, registrace stížností nebo hraní určité role. Získává zpětnou vazbu o svých zkušenostech.

Zdroj: Economia

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/04 Téma číslaLéto na čerpací stanici
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek