Chytré řešení pro majitele myček

Doba koronavirová nám ukázala, že cesta bezkontaktních plateb je budoucnost a cesta plateb přes aplikaci je populárnější čím dál tím více. Týká se to nejen čerpacích stanic, ale také myček a mycích center. Na českém trhu již druhým rokem úspěšně funguje finská společnost Superoperator, která majitelům myček nabízí unikátní řešení, které je nejen platební metodou, ale především nástrojem komunikace se zákazníkem, a přináší ještě další důležité benefity navíc.

Jak přitáhnout zákazníka

Na trhu existují různá řešení poskytující bezkontaktní platby jako platební terminály, věrnostní karty nebo sofistikovanější možnosti, jako platby pomocí QR kódu. Superoperator hardware a aplikace je však ještě mnohem více. Jedná se především o moderní a komplexní nástroj pro správu zákazníků, tvorbu cenových nabídek a způsob, jak svou myčku zviditelnit pro všechny druhy zákazníků od privátních přes firemní, třeba i z opačného konce republiky. Majitel myčky tak díky zapojení se do sítě digitalizovaných myček Superoperator získá zcela nové zákazníky, kteří se navíc budou vracet. Díky tomu může dosáhnout větší vytíženosti myčky, větších tržeb a větší marže.

Jak Superoperator funguje?

Společnost poskytuje hardware, který se jednoduše nainstaluje na myčce díky propojení s technologií samotné myčky. Tento hardware je universální pro všechny technologie a výrobce na trhu. Společnost nabízí řešení pro tunelové a portálové myčky, ale také pro ruční myčky s více boxy nebo velká mycí centra s více technologiemi najednou, jako jsou pračky koberečků, vysavače apod. Hardware se pohybuje v cenovém rozpětí od cca 40 do 115 tisíc (bez DPH). Záleží na použité technologii a počtu zapojených zařízení. Měsíční poplatek za službu se pak odvíjí buď od obratu, nebo je fixní. Na hardware je jako nadstavba napojený software a aplikace. Každý majitel myčky se může rozhodnout, jestli se zapojí do universální aplikace Superoperator, která v sobě sdružuje všechny digitalizované myčky na českém trhu (v současné době je takto vybaveno 130 myček), nebo, jestli bude chtít, svou vlastní aplikaci na míru.

"Přečte" SPZ i zákazníka

Systém funguje na principu rozpoznání SPZ (portálové a tunelové myčky) nebo jejího naskenování (samoobslužné boxy). Superoperator aplikace umožňuje získat provozovateli mycího centra důležité informace o zákaznících z hlediska jejich potřeb a následně nabízí možnost s nimi efektivně komunikovat. To v dnešní době představuje největší konkurenční výhodu, neboť data jsou dnes "nové zlato".

Díky aplikaci má majitel možnost zákazníkům sdělit, jaké nabízí programy, ceny a akční slevy, které může programovat podle počasí, denní doby, podle druhu zákazníka, může definovat různé balíčky programů, které fungují jako předplacené nebo věrnostní karty, a zároveň může efektivně řešit evidenci firemních zákazníků na fakturu.

Aplikace do budoucna majitelům myček umožní i zvážit, jestli nutně potřebují u myčky obsluhu, protože zákazník si pomocí aplikace volí, platí a spouští program sám. Se zákazníky pak může majitel myčky komunikovat různými moderními způsoby už v rámci aplikace, nebo v telefonu pomocí tzv. push notifikací, což jsou krátké cílené zprávy ve formě SMS nebo e-mailu, když zákazník např. jede poblíž takto vybaveného mycího centra, nebo už dlouho v myčce nebyl.

Na trhu zatím neexistuje komplexnější nástroj pro správu myčky, získávání nových zákazníků a zvýšení zisku z ní. Nechcete se také zapojit? Více podrobností najdete na www.superoperator.cz.

Autor: PR Superoperator, Zdroj: PETROLmagazín

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/01 Téma číslaDistribuce pohonných hmot
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek